Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sousedčin houmlesák

23. 11. 2010
16
42
2480
Autor
brackenridge

Tak celej den byla zase na internetu, a teď konečně našla nejvýhodnější zájezd: pojedou letos ALE URČITĚ naHovnolulu. Sousedčiny zimní plány probíhaly každý rok podle stejného vzorce. Nejprve dva týdny plánovala dovolenou. Z tisíce nabídek on-line si vybrala tu pravou(většinou do Hovnolulu, ale jednou i do Trinidadu). Zaplatila zálohu a začala pracovat na seznamu nezbytností, které se v době její nepřítomnosti musí zařídit. Prověřovala nejrůznější ZVÍŘECÍ PENZIÓNY pro její domácí farmu. Jezdila od jednoho k druhému: Tu se jí nezdálo dost čisto, tam zase venčili psy jen jednou denně a ze Springborough měla takovej divnej pocit, nedokázala si ho vysvětlit, ale úplně jí vstávaly chlupy na zádech. Nejedla, nespala, a telefonovala mi každých pět minut, abych ji ujistila, že všechno bude v pořádku. Tři dny před odletem zájezd zrušila, záloha jí propadla, sousedka se ožrala a vynadala Kondomovi, že jí nikdy nevezme na tropickou dovolenou.

 

„Hele, nechtěla bys jet se mnou za houmlesákama? Mám tu zas hromadu zálohovanejch flašek. Máš něco?“

 

Předpokládala jsem, že výlet do downtownu sousedku rozptýlí. Ráda pomáhala lidem, a houmlesáci u Sběrny zálohovaných lahví jí už znali. Těšili se na těch pár drobných, které jim vratné vynese, aby si mohli rychle zakoupit pivo, okenu, ústní vodu s alkoholem nebo nějaké lepidlo.

 

„Mám! Já budu řídit, jo? Koupila jsem si novej potah na volant, je vyrobenej z recyklovanejch pneumatik!“

 

„Úžasný!“

 

V sousedčině Hummeru už kvokal Ashton (jak jsem předpokládala). Seděl na zadním sedadle složitě připoután v dětské bezpečnostní sedačce s miniaturní helmou na hlavě.

 

„Když von v ní vypadá tak roztomile,“ vysvětlila hbitě.

 

„Neprotěžuješ ty toho Ashtona náhodou tak trochu? Co se stalo s ostatníma slepicema? Nikoho jinýho takhle nevozíš.“

 

„Co blbneš, dyk sou úplně vymatlaný. Celej den jen kvokaj, žerou a serou. Ashtona jsem už naučila aportovat a na klávesnici počítače mi včera nazobal I LOVE YOU. Je to prostě génius, že, sweetheart?“

Něžně se pootočila k Astonovi a mrkla na něj. Poměrně již vzrostlý kohoutek udělal kvok hodil bobka na dětskou sedačku.

 

Celou cestu jsem se snažila nemluvit o dovolené, abych sousedku nenastartovala. Nadhazovala jsem neutrální témata jako: Za chvíli mi dojdou alkalické baterie...Umíš uvařit nudle s mákem?...Zasekl se mi zip na bundě...a Dostala jsem pokutu za textování při řízení motorového vozidla... Sousedka zabírala a v zorném poli se brzy objevil jednonohý Charlie vracející se z methadonové kliniky.

 

„Nazdar holky! Máte flašky?“

 

Vyložily jsme pět pytlů plechovek. Na chvíli jsem dala řeč s Hnízdem, ale byl už značně pod parou.

 

„Huhu kahu blamba noha.“

 

„To ráda slyším, Hnízdo.“

 

Kde je sousedka? Jsem se tu zakecala a ona už zas někde čmuchá. Spatřila jsem ji v jednostranném dialogu s asi dva metry vysokým, na kost vyzáblým Indiánem. Žišmarja, zas mě zatáhne do průseru!

 

„Hele, rozluč se a jdeme.“

 

„Ale tohle je Leelan.“

 

Leelan se zakřenil a pokývl hlavou.

 

„On je z kmene Černonožců, Blackfoot, víš?“

 

„Mhm.“

 

„Leelan pojede k nám na večeři.“

 

Diskrétně jsem jí odtáhla stranou.

 

„Ti asi ruplo v bedně né? Žádnýho houmlesáka neberem! Někde nás okrade a zabije!“

 

„Ne, kdepak, on je hodnej. A má hlad.“

 

„A co ti na to asi tak řekne Kondom?“

 

„Co by? Třeba bude mít radost, že máme k večeři hosta.“

 

Nedala si to vymluvit. Leelan tiše přešlapoval z nohy na nohu a pokuřoval vajgla bez filtru (očividně spokojený, že ho tak pěkně našel).

 

Připoutala ho beze slova vedle Ashtonovy sedačky.

 

„A víš co jsem se rozhodla? Letos nikam nepojedem. ZrušímHovnolulu a budu doma. A Leelan by mohl klidně přespávat dole u slepic. Že, Leelane?“

 

Zamlklý habán na sousedčinu dichotomickou otazku vůbec nereflektoval. Udiveně se naklonil k Ashtonovi a něžně ho poplácal po miniaturní přílbě. Ashton vděčně zakvokal ahodil bobek. Leelan se zarazil. Zdálo se, že slepičí hlas slyší poprvé v životě. Naklonil hlavu k rameni a tichou, komickou fistulí, napodobil Ashtonův kvok. Sousedka se vesele zasmála. Pak se zasmála ještě jednou a hlasitěji, čímž náhodně zamaskovala podezřele bublavý zvuk vycházející ze zadní části vozidla. Interiór se pomalu plnil nakyslým puchem. Zdálo se, že Ashton tu nebyl jediný, kdo hodil bobek.

 

Stáhla jsem okénko a vdechla studený vzduch do plic.

 

KONDOM MĚ ZABIJE.


42 názorů

Honzyk
23. 01. 2011
Dát tip
Ashton v helme!DDDDDDDDDDDDDDD

SENZAČNÍ!

Dave Lister
25. 11. 2010
Dát tip
PA tak jednou, jo..

:o))))))))))))..jj..axlí je príma...)))pa

Dave Lister
25. 11. 2010
Dát tip
Toš né, joo....)))pa

:o)))))))))))))))))))))))..jj..hlavně s axlíkem...)))

Dave Lister
25. 11. 2010
Dát tip
Bézva..to můžem realizovat aspoň my dvě nebo i s někým dalším..Axlem třeba..

..já z Orlové..to je Ostravsko...))

Dave Lister
25. 11. 2010
Dát tip
No já teď žiju ve Východních čechách a občas jedu ku praze ale su z brna tak někdy jedu i tam..A ty?

..noo..brack žije v Americe..má to krapet u ruky...))) ..odkud jsi ty?...))

Dave Lister
25. 11. 2010
Dát tip
hele, mladý sme jen jednou, tak co.. a ten pojem mladý je sakra relativní-- tak co.už..a sranda musí bét, né..

Dave Lister
25. 11. 2010
Dát tip
Né myslím někdy někde..třeba v Praze nebo Brně..:-)))proč né..praštěný věci se maj dělat ...ku.va drát .. a proč né..co?

..jejda..myslíš virtuálně?..:o)))))))))

Dave Lister
25. 11. 2010
Dát tip
Pa.myslím bysme mohly my mařky někdy s brack a tebou a kdoví s kým .. někde zapařit..:-))))BROU...

..papaaa...o)))))))))))

Dave Lister
25. 11. 2010
Dát tip
Kuju, nechť obrůstáš chlorofylem..teda jako..parafrázuju to Komu se nelení, tomu se zelení..A navíc teď koukám že mám jen sedmičku, ještě to jde..papaáá :-)))

..Dave..neprovokuj..jsem v práci..:o))))))) ..ale je ti přáno..na zdraví..:)

Dave Lister
25. 11. 2010
Dát tip
No, a víno mám ze Sicílie, a tohle k tomu je super..:-)))

..vida-.to jsi dobře trefila...)))

Dave Lister
25. 11. 2010
Dát tip
jo, zas po dlouhý době a piju k tomu červený, jo dobrá kombinácija...Piš, fakt bavíš:-)))T

koloušek
23. 11. 2010
Dát tip
T*

hanaka
23. 11. 2010
Dát tip
Já nehádám, já se nechám PŘEKVAPIT!!! :o))) *T

Posral jsem se smíchy.

renegátka
23. 11. 2010
Dát tip
když máš hlad, jsi promrzlý a nemáš kam bys hlavu složil, nemyslíš na sex, je to potřeba , ale není prvořadá

renegátka: a sex není základní potřeba? :o)

100Wzarovka
23. 11. 2010
Dát tip
Průser bude jistě, jenže jaký? V tom je kouzlo detektivky!

..bude..bude..:))))

renegátka
23. 11. 2010
Dát tip
tohle bratrství houmelesáků má svá pravidla, jsou jako včelky, vyzvoní ostatním kde je dostatek jídla , pítí a kde se dá přespat a něco urvat pro sebe, sousedka netuší, brack má jasno , tohle bude děsnej průser

..no nevím..na to bych nesázela..nechme se překvapit..:))) ..ale brack jede..co?

renegátka
23. 11. 2010
Dát tip
člověk má základní potřeby, když je uspokojí , chce realizovat i sex, myslím to uplně přízemně

..juuuuuu..už vidím kondoma a sousedku jak křepčí u kůlu..:))) ..evi..dám na to boty..že budou sežrána..kuřata..a taky bych tipla..že houmlesů přitáhne víc..:)))

baaba
23. 11. 2010
Dát tip
:o)))

baaba
23. 11. 2010
Dát tip
reneg :))) ...myslíš to doufám NEeroticky :O)

baaba
23. 11. 2010
Dát tip
...nenene, žádnej oheň ....to by byla VRAŽDA NA VSI!!! Pomalá a u mučednickýho kůlu ...bych viděl.

renegátka
23. 11. 2010
Dát tip
Hlad je hlad,až sežere kuřata dostane chuť na sousedku, si piš.

..tipuju že sežere kuřata..houmles..když se pustí i do aschtona..to bude oheň na venkově..:))))

baaba
23. 11. 2010
Dát tip
...hlavně aby mu chutnalo. Nebo se vydá na lov jelenů (indiánská krev se může probudit:) a máš po kámoších. Jakmile pojmenuješ zvíře - je to kámoš. Super díl*****

renegátka
23. 11. 2010
Dát tip
Je to docela možný, přepokládám, že jediná, kdo to skutečne odskáče je brack.Modlím se za ní.

..šmária..brack..no to jsem zvědavá jak todle zase dopadne!!! ..Evi...já myslím ..že rozdýchá..kondom je stará bačkora.. ..tipuju že se s houmlesem zkamarádí a ani bych se nedivila..:))))

renegátka
23. 11. 2010
Dát tip
Chudák Kondom, to nerozběhá.Tři kohouti na jednom smetišti je moc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru