Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DOBROVOLNĚ NA PRANÝŘI

24. 11. 2010
8
6
1315
Autor
Lan

 

Nikdy jsem nezatoužila stát se mužem. Právě naopak, vždycky jsem byla ráda holčičkou, dívkou, sličnou slečnou, ženou. Na rozdíl od všeobecného mínění jsem totiž přesvědčená, že muži to mají na světě těžší.

Před pár dny jsem ale přišla na to, že jednu výhodu muži před ženami přeci jen mají. A zatoužila jsem, tak na týden, dva, být mužem.

Nechce se mi totiž mýt, česat, oblékat. Chce se mi jen tak psát, občas něco jíst (buřta s chlebem a hořčicí) a od rána do večera pít víno.

Vím, moje ambice sahají někdy příliš vysoko.

Je snadné představit si takhle muže ve svém doupěti. Žena zazvoní a muž ve své zanedbanosti otevře, o tu zanedbanost ještě přitažlivější.

Je i snadné představit si takhle ve svém doupěti ženu. Muž zazvoní a žena ve své zanedbanosti...

Jdu se umýt.

Ale toho buřta si dám.


6 názorů

i muži mají své dny...kdy se myjí :o)

hmmm... takže můj pokoj je sexy? :-D to jsem potřeboval vědět :-D

Sebastiana
07. 12. 2010
Dát tip
Pravdu díš.

:))) Milé:)

Lan
24. 11. 2010
Dát tip
Už mně...nebo spíš už mi došlo...

Lan
24. 11. 2010
Dát tip
Aha! Už mě došlo proč mi dneska všichni do zpráv píšou: "Proč indispozice...?" Já si nevšimla.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru