Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BEZBŘEHÉ ŠTĚSTÍ

25. 11. 2010
3
10
1492
Autor
Lan

Říkám tomu košmár. cauchemar - noční můra, zlý sen

 

Ležela jsem na smrtelné posteli a ta postel se mi podobala. Obě oslizle nafouklé, vycházel z nás podivně teple nasládlý odér.

Čím dál vzdálenější život se zpomaleně vytrácel.

Nemohla jsem se pohnout.

"Umřu, umřu, umřu..."

Vcházela do mě hrůza hrozivě zoufalé strašlivé nicoty...teď to přijde...

"Nevychládám...ještě je ve mně teplo...horko...hic..." zajíkala jsem se nadějí a...probudila se, zbrocená.

Pár vteřin a bylo jasné že žiju.


Bezbřehé štěstí!


10 názorů

Lan
28. 11. 2010
Dát tip
A Ty?...zamyslels se? nad svou cituji: rádobypůsobivou pitomostí?

Tak se nad tím, prosím, zamysli.

Lan
28. 11. 2010
Dát tip
Já vím, že Tys to byl...ten výběr. Díky.

Kdyby ses obtěžovala dát si to do kontextu s komentáři (a jedním Výběrem) pod dalšími tvými texty, možná bys začala cosi tušit. Ale jak už jsem pravil jinde - tohle je unavující a veskrze zbytečná debata, kterou tímto končím.

Lan
28. 11. 2010
Dát tip
"Marnění talentu na rádobypůsobivé pitomosti. V přímém přenosu. Dostaneš na holou.!...aha, nepochopila jsem, že jde o radu.

Začínám mít dojem, že tady je každá rada drahá...

Lan
28. 11. 2010
Dát tip
Tomu říkáš kritika? Pišto_Hufnágle? Kdo Ti dal tu pravomoc?

Marnění talentu na rádobypůsobivé pitomosti. V přímém přenosu. Dostaneš na holou.

renegátka
26. 11. 2010
Dát tip
Pěkně napsané.*

..Lan..to je košmár..uf!!!**

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru