Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anděl

28. 11. 2010
0
9
346
Autor
Vomit Sucks

Roztáhl křídla a rána mezi nimi se rozšklebila.

Smích toho, kdo ti hrubě

daroval to, v co jsi ani nedoufal.

 

Andělé mají jenom jeden smysl

který je chrání před námi predátory:

cítí i na ohromnou vzdálenost

když je někdo hledá,

ale ne každý hledá anděly

jsou i tací

kteří jdou nejsprostší ulicí

a chrastí si pro zábavu

krabičkou vyškrtaných zápalek

kterou zvedli ze země


9 názorů

Rajmund
29. 11. 2010
Dát tip
Blábol-ale nemusel to bejt. Andělé jsou predátoři sami o sobě, Satane.

Mě pobavil ten konec se sirkama, jinak andělé jdou mimo mě ( nerozumím jim).

konias
28. 11. 2010
Dát tip
tak nějak nic nechytám...necítim...nerozumim. Dle mého hodně obratů, dva obrazy a málo skutečně volný fantazie a hry se "slovem"...

Fouraix
28. 11. 2010
Dát tip
dvacet deka šunkovýho

blbjenka
28. 11. 2010
Dát tip
chtěla bych nějaký softwér, který by pro mě zneviditelnil všechna díla, v nichž se vyskytuje slovo anděl, neb není v světě širém většího kliššššééé. ačkoli nechat je všechny roztrhat predátory se mi nezdá jako špatnej nápad. jo, šla bych na lov. blábolné se mi to nezdá, základní myšlenka ano, leč zpracování takové jakési nevýrazné.

Blábol.

Honzyk
28. 11. 2010
Dát tip
no, hele, jen napad, ja bydlim vedle obchodni akademie, zkusil bych napsat na papirek, lepe vytisknout, a schvalne: kolik tynu tebnhle papir zvedne, kolik zahodi, kolik vubec precte, ok? --------- ja si myslím, ze jsi vedle jak ta jedle, ale treba jen ja...))...zni jhako prčitomluv, "standardni soucasbej archaismus"/protimluv, ja vim, ale stejne) a...nic pro me sorac...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru