Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o význame lásky

Výběr: Zbora, Print
01. 12. 2010
35
39
3369

tri veže ---------------------- fúkalo. ale nie zasa tak aby to bolo nepríjemné. tak sme išli na výlet. k jednému rozostavanom vežiaku. "pozri. padá robotník." zašepkala.

moja prvá frajerka nie je na facebooku a nič som nevytrieskal ani z googlu.

volala sa andrea juračičová. bola o mesiac staršia a chodila do vedľajšej triedy.
zoznámil ma s ňou kamoš na lyžiarskom. keď nás po.
toto je andrea. ona ťa chce. zamkol na izbe.
ja som začal hystericky búchať na dvere a kričať nech otvorí. otvoril. ja som sa upokojil
a dohodol si s ňou rande na ktorom sme sa ani nebavili ani nedržali za ruky. boli sme hold obaja hanbliví.
keď sa to opakovalo  aj druhýkrát povedala, že to nemá cenu. dala mi kopačky.

dnes mi to možno príde smiešne ale vtedy som vybehol v krátkom tričku do mrazu. a dúfal, že umriem na zápaľ pľúc.


o význame umývania si rúk po manipulácii s pepom
až do svojich 24 rokov som sa dotýkal len jednej holej ženy. teda vlastne dvoch, ale ta druhá bolo jej jednovaječné dvojča. takže vyzerala rovnako ako tá prvá a to sa neráta.

potom som si našiel frajerku. ktorá neverila v boha a preto sme sa mohli dohodnúť, že pôjdeme na chatu bez rodičov.

ja som prišiel o hodinu skôr. pretože som chcel zatopiť v krbe a odoslať periny.

tak som začal - narúbal som drevo. do papiera zabalil pepo. zapálil. neumyl si ruky. šiel na záchod. stiahol si nohavice. dotkol sa sa. a ucítil pálivu bolesť. bola to len drobná odrenina. ale už som sa tak netešil, keď som odostielal periny

komplex
až do svojich 23 rokov som bol extrémne hanblivý. niektorí si dokonca mysleli, že som homosexuál.
 
napríklad moja spolužiačka petra ze senice. /malá. simpsnovské brucho. chlpatejšia než ja./ o tom bola presvedčená.
 
pol roka sa ma snažila nenápadnými dotykmi zviesť. aby nakoniec celkom zničená prehlásila. že jednoducho musím byť teplý. keď som po nej nigdy nevyjeu.
 
nemal som to srdce povedať, že na svojich chlpoch si nesmierne zakladám a tak nechodím s nikým kto je chlpatejší ako ja.
 
vzťah ženy a kľúčenky
prvú pätnástku som zbalil až keď som mal skoro tridsať. bolo to v deň keď som stratil kľúčenku. mal som ju presne 15 rokov. a aj keď tá holka bola fajn. kľúčenku mi to predsa len nenahradilo.
 
generácie
keď som mal 27 tak som  stretol bývalého svojej bývalej. on mal vyše 50. bol nižší. a v očiach mal múdrosť starcov. zašli sme na pivo.on hovoril o sebe o svojom dlhom živote a samozrejme aj o nej. ľudia sa otáčali keď sme vraveli vety ako naša bývalá.
s ani jedným nevydržala viac ako dva mesiace.
 
ale aj tak sme sa o nej vyjadrovali pekne. nakoniec bola to žena, ktorá spája generácie

39 názorů

parada ...

to je pekne ze si nam odovzdal svoje zivotne skusenosti. Velmi poučne. Hold hovori s toho starecka mudrost.

Print
06. 12. 2010
Dát tip
Ano! A už mlčím...

sveřep
06. 12. 2010
Dát tip
bavila jsem se. ta klíčenka je ukrutná :DDD

Alojzia_W
05. 12. 2010
Dát tip
krasna sonda, citala som viackrat.

Jazylka
04. 12. 2010
Dát tip
pekne kúsky života, v každom zaujme hneď prvá veta alebo názov, bez zbytočnej vaty, prirodzený jazyk, prečítala som s chuťou.

four.forest
03. 12. 2010
Dát tip
vztah zeny a klucenky sa libi;)

Dobře jsem se pobavil, semo tamo sebeironicky, což už je mírně do tragična zasahující. Každopádně po přečtení jsem si říkal, že je škoda, že to nebylo delší. Snad za pár let přibude pokračování.

Zbora
01. 12. 2010
Dát tip
Až budu chtít ztrácet čas komunikací s nějakým demagogem, napíšu, duke, neboj.

.duke.
01. 12. 2010
Dát tip
Třeba ten rasistickej, Zboro.

Zbora
01. 12. 2010
Dát tip
Teda, jestli jsem podobnej Pištovi, tak budu muset přehodnotit některé své životní postoje :))))

dadadik
01. 12. 2010
Dát tip
jo, to lidi jsou různí, to asi jo.... většinou je to tak, že člověk vyhledává a stýká se s těma, kteří jsou nějak podobní, příbuzní

Zbora
01. 12. 2010
Dát tip
A to jo, jasně. Člověk už má nastřádaný nějaký zkušenosti, který ho ovlivňujou ať chce nebo ne. Vzpomínám si ale, jak někteří spolužáci průmyslovky měli už v 17 život za sebou (ať už obrazně, nebo toho už vážně stihli tolik, že už je taknějak nic nepřekvapovalo). Dneska jsou většinou zajetý v určitých poměrně krutých stereotypech. A zas na druhou stranu občas se mi povede potkat třeba babičku, která se v osmdesáti pořád dovede divit nad "banalitama" a navíc se za to nestydí :)

dadadik
01. 12. 2010
Dát tip
ale to jó.....to tak je jenže - sedumnáct je ti jednou se vším všudy...prostě poprve pak už ti tam vzadu popojíždí ten film života, ať chceš nebo ne,... :)

Zbora
01. 12. 2010
Dát tip
Tak to já samozřejmě nemůžu vědět :), ale jsou přece docela dobře známý případy, kdy se chlap v pokročilym věku zamiluje a začne se chovat na 15. U žen to není tak obvyklý, ale znám taky pár předdůchodkyň, které se začaly oblíkat jako holčičky. Ta chemie, řekl bych, funguje celý život podobně.

dadadik
01. 12. 2010
Dát tip
v hlavě to je jinak už....věř tomu některý věci se můžou odehrát jen tehdy,,,, :) jiný pak - pak

Zbora
01. 12. 2010
Dát tip
Dneska je taková doba, že za určitých okolností mohou být lidé mladí i po padesátce ;)

dadadik
01. 12. 2010
Dát tip
to mládí je nádherný :)

Metta
01. 12. 2010
Dát tip
tak až budeš zamčenej, víš co na ni máš pověsit sbohem mizím na sprchohajzlík

...dohodnute...

Metta
01. 12. 2010
Dát tip
okay...pověsím tam do temnoty takovou šikovnou klíčenku s baterčičkou a kapesním nožíkem w Intersportu možeš rovnou ořezat přebytečné a nepodstatné

...to je okej...povies vecer po sprche...

Metta
01. 12. 2010
Dát tip
konečně chápu druhou půlku tvýho nicku, ale že mi to trvalo nejsem si jistá počtem chlupů bo psisko mi leží na svetru

...ne ze by som sa si nepacil...ale to by si si ma potom tolko nevazila...

Zbora
01. 12. 2010
Dát tip
Senzace! :) Líbí se mi, že texty mají svým způsobem extrémní polohu, přitom jsou tak pravdivé, a v konečném důsledku běžné až všední, jak jen je to možné :). Bezpečně můžu říct, že mi sedly, jako na P. nic už dlouho ne.

Metta
01. 12. 2010
Dát tip
já umím vlastně mnohem líp rozbalovat ale to musíš být napřed sbalenej nechceš se teda sbalit sám?

...ok...

Metta
01. 12. 2010
Dát tip
tak teda jo

...no...moze byt... ...hm...ale to ne si tak rezolutne povedat nemusela...

Metta
01. 12. 2010
Dát tip
néé! pripadalo by mi to ale jako dobre zacyklenej konec díla vsadila jsem se sama se sebou, ze si to budeš myslet a nic z vyhry nemam..

...chces ma zbalit?...

Metta
01. 12. 2010
Dát tip
si ted taky zamčenej?

južanská klasika miestami sa nedá uveriť, že to všetko robil jeden človek*

Medvědi se rádi baví na cizí účet. Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru