Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

incest

02. 12. 2010
0
0
1048

"kamkoli pujdes budu te provazet", rekla a polozila mi studenou ruku na krk.
je svym odpornym zpusobem svudna. vyhledavam ji. vzdy "jakoby nahodou" se nachazim blizko ni.
ma jiskriva ocka a vlasy jako pstros emu, jeji maska kdyz se chce podobat lidem.
pripomina mi marus z kantyny, dekadenti padesatnici plnou jisker, proste vi jak si udrzet muj zajem.
obchazi me v opatrnych kruzich. nespecha. vi, ze ji sam vlezu do postele, na lopatu, pozvu se do jejiho "sveta". jedina ktera nikdy neodejde.
vi, ze jeste nejsem zralej. ale ma k dispozici veskere eony vesmiru. usmiva se, jiskri ocima, obcas mi da pusu. sedi na lavicce blizko me, nevidena culici se. vede me z tezkych noci alkoholoveho sebeuvedomeni, privadi me k rannimu smutku. drzi me za ruku kdyz je zas vse jinak nez sem si vysnil. nechava me abych se sam pripravil. alibisticky pak pokrci rameny, a vezme si me. jeji smich bude znit prostorem bezhvezne noci az me za pacesy povlece do pekla z ledu.
naseptava mi sycive verse, ukazuje barevne prezentace klidu na pergamenu vekovite moznosti, te jedine prave.
"porad tu je dobrodrustvi meho tela, rika." nerika, vola jako sirena. jeste ne tak blizko aby ovladla mysl, ale ne tak vzdalena aby ve spancich netepal jeji zpev.

krasna mrcho, neznala post coitum triste, az se s tebou budu milovat tak naplno, ve snaze unikonout strachu.

ale musis hodne flirtovat, zatim te nemiluju.



 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru