Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ahedova vana

Výběr: Rivka, Carodej, dream, a2a2a
23. 11. 2001
32
3
6025
Autor
Print

Ahedkovi do památníčku...

Ještě mě stále miluje

můj Azték, můj Inka

v kuchyni z umakartu

na ubrus z vikslajvantu

napsal mi básničku

a spinká

 

Básničku o vaně

o vaně pro nás dva

o vaně zdobené topasem

o mořské panně přečisté

se ztopořeným ocasem

 

O tom jak vlajeme

k sobě a od sebe

na žerdích vztyčení

černými prapory

sextanty podbříšků

fáráme do sebe

v submerzních amenech

zmáčeni v plamenech

ve vaně bez vody

stydneme,

Ahede

 

 

Ještě mě miluje

můj Azték, můj Inka

v kuchyni z umakartu

na ubrus z vikslajvantu

napsal mi básničku

a jenom spinká 

 

 


3 názory

Gora
07. 11. 2017
Dát tip

Parádní básnička, jednoduchost - a tolik řečeno:-)


Honzyk
05. 11. 2017
Dát tip

***


agáta5
11. 10. 2017
Dát tip

je super, že se stará dílka objevují občas... mě taky ještě miluje :)

moc pěkně jsi to


sidonia
06. 10. 2005
Dát tip
***************************************************************

AHED
22. 02. 2005
Dát tip
Nebylo, není a nebude to nikdy tak jednoduchý...

AHED
22. 02. 2005
Dát tip
Vášnivá a čistá a je pro mě...je pozdě? nebo není?

Print
22. 02. 2005
Dát tip
Příliš brzy jsem rozsvítil lampy a do váz natrhal kvítí a vůněmi, jež v plamenech šlehají krví, své síně jsem nadech: kobrece prostřel jsem, naléval vína, v nichž slunce minulá svítí, jež před lety usínala v chudých mých vinohradech. Tys nešla. Hodiny z dálky se smály, má jara v nich jasmíny kvetla a dýchala na tvůj neznámý obraz ověnčený liliemi; čas vadl, růže mé chřadly, vína má hořkla, rudla má světla, a sny, jež jsem ti naproti vyslal, se vrátily teskny a němy. Tys nešla. Zaklínal jsem tě magií Vůle, jež prostorem sálá proudy tajemných spojení a přenáší nejhlubší chvění. Větrům jsem házel setbu své touhy, aby v duši ti vzplála v ohnivé keře a sugescí vůně vedla tvé snění. S dušemi básníků jsem hovořil o tvé váhavé chůzi; naděje má s umdleným úsměvem seděla na prahu dvěří; oněmly cesty, bázní se schoulily stromy a v soumraku hrůzy šlépěje přátelských kroků jak černým sněhem se zaváty šeří. Tys nešla. Kdo tě potkal a svedl z mých zahrad? Či leká tě oblak, jenž zhaslými slunci se pozdvih a nad mým domem se prostřel? Či smrt, která zabíjí na křižovatkách mé hosty a čeká, až sám se přiblížím k oknu, blízko na osudný dostřel? Je pozdě již. Záclony zdvihám, okna svá bez bázně otvírám výším a od hvězd zvoní mi píseň započatá před staletími; neznámý hlas tvůj chladivým nárazem éteru slyším z té písně věčné se třásti tóny přitlumenými. V noci všech světů padá, kde polibků jásavá bouře se sráží, jež rozžehá v křížení blesků nesčetné životy příští. Věř, my se to líbáme tisíci retů, objetím tisíců paží ve věčnosti bolestné něhy, jež od věků do věků prýští! Ve vášnivém tepotu věčného Srdce, jež tisíci údery buší, v tušení, jež prochází hroby a svítí z budoucích zoří, v tajemství Zrání, jež v jedné duši slívá tisíce duší a pohledem letícím věky na tváři spřízněné hoří. ...... Tolik O.B., já bych to líp nikdy říct nesvedl, Ahedku...

Rowenna
29. 01. 2003
Dát tip
Vášnivá a čistá*****

Romy
09. 12. 2002
Dát tip
!!!!***

Armand
27. 06. 2002
Dát tip
:))) ***!

Kombajn
26. 06. 2002
Dát tip
hoho... :) zhave .) *!

Climaster
26. 11. 2001
Dát tip
**!!!!!!!!!!!!!!!!!...super!!!!

zolli
25. 11. 2001
Dát tip
Inka spinká.....tento rým jsem už v jedné písni slyšela, přestanu být podezíravá....vždyť lidská mysl si chodí kolikrát podobnými chodníčky.

Carodej
25. 11. 2001
Dát tip
Jejky jejky jejky:-)*

Krel
25. 11. 2001
Dát tip
!*

Sala
25. 11. 2001
Dát tip
podstrkuji písmácký památníček..:) co bys nám tam tak asi napsal? Doufám se radši vanou neprobudit.. zasnění stačí. :-))) Printííííí... však víš.. zaspala bych tě.. kdekoliv :)*** ještě* ještě** ještěéééééééééééééé*** :-)))))))))))))))

zoo
24. 11. 2001
Dát tip
Jejkote! :-)))*

clovrdik
24. 11. 2001
Dát tip
:-)) dobře napsaný :-) rozhodně TIP za neotřelost vyjádřerní :-)

Diana
24. 11. 2001
Dát tip
Jsem mimo, nerozumím - no ale to se mi občas stává.

pino15
24. 11. 2001
Dát tip
je to krásný a osobní,kritiku není třeba nemůžu ani napsat,co se mi při čtení přihodilo

xtermik
23. 11. 2001
Dát tip
Super - kořeněné, milé, sexózní ... zkrátka ........ OPĚT *Tip, i když né za beletrii či umělecké dílo, ale za príma milou básničku ;-)

Rivka
23. 11. 2001
Dát tip
**********!

Pája
23. 11. 2001
Dát tip
*

hermit
23. 11. 2001
Dát tip
tip

Verita
23. 11. 2001
Dát tip
nádherné!

Vaca
23. 11. 2001
Dát tip
***!

Rivka
23. 11. 2001
Dát tip
*!

Astalavista
23. 11. 2001
Dát tip
!*

Janis
23. 11. 2001
Dát tip
*

MCMLIII
23. 11. 2001
Dát tip
zaláskované, milé, čisté, procítěné :-)))

Cavalera
23. 11. 2001
Dát tip
Je to dobrý ... ale nezačala Ti kámo hrabat?? .... vypadá to, jak když jsi pět let na opuštěným ostrově a potřebuješ někde ohřát svůj "sosáček" .... tip!!

Wopi
23. 11. 2001
Dát tip
****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru