Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZDĚDILI JSME KAPESNÍČKY PO TETIČCE

03. 12. 2010
9
10
1357
Autor
Lan

Svět se nedá poznat, nedá se popsat, jen jeho nepatrné, nicotné výseky...

Jen rozhovor.


- André, podej mi utěrku...to není utěrka, to je kapesník.

- Dyť je to hadr.

- Hadrovej kapesník.

- Hadrovej kapesník? Do toho hadru se smrká?

- Když je to kapesník, tak se do něj smrká. Logicky.

- Hadrovej sem tedy nikdy neviděl...to se pak vyhodí?

- Nevyhodí se, strčí se do kapsy. Proč myslíš, že se kapesník jmenuje kapesník?

- Cože?! To co vysmrkáš si strčíš do kapsy?


Znejistila jsem.


- Mmm...nóóó...strčíš...pak se to vypere.

- No to je tedy pěkně nechutný!

 

A André šítivě odložil kapesníček po tetičce.

 

Zamyslela jsem se. Přestavila si socialistické Československo v podzimním sychravém podvečeru. Tisíce lidí spěchajících k domovům. S plnými kapsami.


10 názorů

Marcela.K.
29. 01. 2011
Dát tip
Nikdy bych manželovi nešacovala kapsy, ale "musím", když hážu prádlo do pračky. Ty papírový se fakt blbě perou ;-) Tak jsem ho na to upozornila, že to dělám a posmrkaný,hadrový nesnáším... Teda miluju ty veliký - pánský, ale to má zase úplně jiný důvod.

Ostrich
07. 12. 2010
Dát tip
Ó převeliká štítivosti.... když nemáme čeho se bát, vždycky si něco vymyslíme:-) Skvělá momentka.

Lan
07. 12. 2010
Dát tip
Znám intimně...

Sebastiana
07. 12. 2010
Dát tip
No a nejlepší je, když se takovej papírovej kapesníček vypere spolu s tmavym prádlem, je to pak všude.

Honzyk
03. 12. 2010
Dát tip
ja se do papiru nevysmrkam, kdybych se zabil..))

baaba
03. 12. 2010
Dát tip
...já ho normál používám do dneška. Velkej, páč mám velkej nos :o))) ***

Metta
03. 12. 2010
Dát tip
můj chlap se jich taky štítí a nosí měsíce po kapsách použité papírové, nabízí mi je

:o)))..nj..můj manžel na plátěných kapesnících trvá..:)))

a co teprv pleny :o) nebyly vždycky papírové :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru