Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zvíře

05. 12. 2010
2
0
636
Autor
m.bocanka

Stalo se ze mě zvíře. Nemravný tvor myslící na jediné - dovézt Tě k vytouženému vrcholu. Jsem kouzelník, co se v útrobách své továrny snaží namíchat elixír takové síly, aby Tě zaručeně uvedl do opěvované extáz a splnil tak Tvé zvrhlé představy. Jsem zloděj prahnoucí po každičkém kousku Tvého prádla. Spokojím se až s pohledem na Tvé nahé tělo. Jsem žebrák, kterému dáváš to nejvzácnější, co máš - svou vášeň. Hrdě pak chodím s Tvou almužnou a výrazem neporazitelného boháče. Jsem upír, jež našel svou nejsladší oběť. Tvá vůne přebíjí všechny ostaní -největší lákadlo světa, které mi konečně otevřelo svou náruč. Nevysaju Tě celou, ale počástech si Tě budu užívat do úplného konce. Chceš dojet až na konečnou a já to moc dobře vím. Dovezu Tě tam, ale ne hned. Počkám si, až mě budeš prosit. Tvé škemrání si vychutnávám plnými doušky. Té sténání je tou nejúžasnější symfonií pro mé uši. Chci Tě! Potřebuju Tě! - Stalo se ze mě zvíře. Nemravný tvor myslící na jediné... Již není cesty zpět. Vítej v pekle, má vílo ze sladkého deliria... (20.1. 2010)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru