Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Teď - v tuto chvíli

25. 11. 2001
0
0
1076
Autor
Neither

...Nic vrcholného

Je noc, vlastně už je ráno. Sedím tady u počítače a třesou se mi ruce.

Jen lehounce, ale vím o tom. Asi je mi zima. Jsem tu sama a svítí mi jen počítač. Hodiny z náměstí bimbají půlnoc. Zní to strašidelně, ale už jsem doma.

Byl to den bez přestávky. Pořád něco - spěchy, kašel tréma, podpadky...Ale teď najednou nic. Tak tichý nic, až to děsí.

Půjdu se koupat. To je to, na co mám teď doopravdy chuť, odlíčím se...jééé, to bude pohodička.

Tak už jdu, konečně jsem se propsala k něčemu, z čeho mi není smutno.


Prokletí
11. 09. 2002
Dát tip
hezká momentka, jen mě napadá - kde hledat tu úvahu? A bude líp ;o) m.

Whelp
29. 05. 2002
Dát tip
Slzička'''

Corwin
25. 11. 2001
Dát tip
Ano, ano. Jsou čtyři hodiny ráno a cítím se podobně. Jen už jsem si zvykl na ten uklidňující noční klid a konečně se dostávám na konec nepřečtených dílek. Ten klid má i své špatné stránky - usínám a už si toho dnes asi moc nepřečtu. .)

ARABA
25. 11. 2001
Dát tip
ten pocit moc dorře znám

Neither
25. 11. 2001
Dát tip
Čertíku, věř tomu, že dýl jak tři dny to trvat nikdy nebude :o)

velrybka
25. 11. 2001
Dát tip
teď ano právě teď pro mně je zase jeden okamžik kdy slza štěstí teče mi od očička

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru