Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BRAINWASHED

13. 12. 2010
11
49
2515
Autor
brackenridge

Asseenontv dot com

Veselé prsty na klávesnici

Bylo to i v televizi!

 

Brainwashed


Rychle objednávám

Masážní polštář BUTTERFLY

(3 v jednom)

 

Brainwashed

 

Odor Assassin

(Odstraní zápach od skunka)

A že se mi ten hajzlík

Pěkně vyřádil na podvozku

 

Brainwashed

 

Flip and Zip

Náhradního jezdce do zipů

(Zazipuje TÉMĚŘ všechno)

 

Brainwashed

 

Nafukovacího manžela

(Jmenuje se Ken a má

Mohérový svetr)

 

Brainwashed

 

Rychle zadávám číslice

Tchyniny VISA karty

 

Brainwashed

 

Ta bude čumět


49 názorů

..jo..tichučko..nikomu ani muk..

pssssst!!!!

..no cooooooooooo??????????

Dave Lister
22. 12. 2010
Dát tip
Teda baby!!!!!

,joooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tak dem na to!?

..já bych byla pro vykrást banku..

Dave Lister
21. 12. 2010
Dát tip
No. a proč jo?Hele stejně nejlíp se krade ve velkým, v obleku atd..to pak jim ty love zůstanou a sedět nejdou.ale co už s tím.

proc nekrast?

Dave Lister
21. 12. 2010
Dát tip
No a kde vzít a nekrást..:-(

..ani nemluv..chodí mi dnes zmatené zprávy z banky..

Dave Lister
20. 12. 2010
Dát tip
Ale já su dutější než dutá..:_(proto už nechci a nemůžu.Nada.Do pytle..A budou Vánoce..

..ahaaa..tak a jsme doma..:))) ..nooo,,jsem stejná hned to utratím ale nikdy..nikdy neřeknu..že nechci..prto jsem furt dutá..:)))

Dave Lister
16. 12. 2010
Dát tip
Ale houbičky..banka mi bez mýho vědomí navýšila kontokorent, záhada vyřešena..poslala jsem je někam ať si to zase vemou..já se totiž znám, jsem schopná to uvalit během měsíce a co potom..holt jako dycky..mé plány jsou vzhůru kozama..:-(

Sebastiana
16. 12. 2010
Dát tip
Dave Lister- je to jasný, seš bílej kůň - a ještě o tom nevíš, ....

hanaka
15. 12. 2010
Dát tip
Nestíhám komentit, číst ano, tak promiň někde za pouhé smajlíky :-) *T

Dave Lister
14. 12. 2010
Dát tip
No co?co bys řek? :_)) no ták..copa myslíš, to né, tak nějak ale tam bylo celkem soukromí :_))řekla bych že to bylo fakt milý soukromí.

..samo..prachy se sehnat dají..:) ..nakonec k tobě přišly samy..pak mi napiš až se dozvíš..ju?..:)))

Dave Lister
13. 12. 2010
Dát tip
Jo prievan ..no zdrhnou rychle,jo..nepamatuju si, že bych je měla dýl..ale co, zdraví je nade vše..jsem byla nějak marod a už mám pokoj, to je za všechny prachy světa..nemuset žrát léky..

..jsou tam..jsou..tak buď ráda..:)) ..možná tě někdo miluje a poslal ti..:)) ..taky se tě love nedrží?????..:)))) ..ode mně prchají přímo zděšeně..:)))

Dave Lister
13. 12. 2010
Dát tip
No nevím, prostě dvacet litrů tam bylo a mělo bejt jen sedm :_)ale při mý smůle na love..holt stejně zjistím že se tam nějak dostasly omylem.No znám svý příjmy..bohužel..

..sakra..tu taková veselá zábava a já chybím!!!! ..jak toooo?????? ..dave..fakt se ti zázračně objevily peníze na kontě???????? ..JAK SE TO DĚLÁÁÁÁ???????????????,

Dave Lister
13. 12. 2010
Dát tip
Jo ták..:_)))no i takové focení nefocení v kabince mívalo svý kouzlo..

Dave Lister
13. 12. 2010
Dát tip
No jak kdy hele a myslíš pánský hadříky???nebo ??

Dave Lister
13. 12. 2010
Dát tip
No jo a do zdi, že..Na baterky chlap to není ono ..

a mas ho zabudovanej axliku? nebo jen tak volne... (mp player)

jo, se zabudovanym, to by asi chtela kazda, ze (MP prehravacem samozrejme). ;-)))) dekuji vsem za precteni!!!!

Dave Lister
13. 12. 2010
Dát tip
Haha a já dnes objevila na svým kontě nějak moc peněz..asi nejsou moje :-( Nafukovacího chlapa bych nechtěla, leda by byl vyhřívanej a s MP3 zabudovaným..teda přehrávačem, že..A moh by masírovat záda..

Sebastiana
13. 12. 2010
Dát tip
Hele Brack, neznáš odblešovač na psa, co funguje déle jak týden? Vždycky ji odbleším - a za týden je má znova. Myslím tím moji fenku.

Adamova Eva
13. 12. 2010
Dát tip
se máš, že znáš pin někoho jinýho než své ))))))))))

DOBROU!!!!!

100Wzarovka
13. 12. 2010
Dát tip
No to já, pravda, nemůžu vědět! Když Ti nepomůže odblešovač, tak jsou to muňky :-))) Bavím se dobře, ale musím jít chrrrr, za chvilku vstávám! Dobrou noc i dobré ráno! Pa, pa

anebo mam munky....;-))))

100Wzarovka
13. 12. 2010
Dát tip
Prý psí blechy na člověka nelezou, říká se! Z toho jasně vidíš, že Tvůj pes není pes, ale člověk!

ano, POTREBUJI!!!!! ;-DDD

100Wzarovka
13. 12. 2010
Dát tip
Tak odblešovač jistě! Ten přece POTŘEBUJEŠ! Tedy pes...

sep ;-DDDDD

;-DDDDD tak ja si radsi uz nic objednavat nebudu. ale jeste aspon ten odblesovac pro psa, ale to uz je fakt posledni...

..ta ze sbírky..Pozor Andula za rohem..:) ..jinak sousedka a kolegyně..a kamarádka..ehm..ale joooo...)))) akorát..nemám občas nervy o ní psát..:.)))

100Wzarovka
13. 12. 2010
Dát tip
Brack varovala jsem Tě! Nedělej to! Trošku se pohádáte! To jí pak můžeš kreslit na přední sklo rtěnkou co chceš, ta za Tebou s pugétem nepřileze! Věř mi to!!! A kdyby, tak bys ji hnala svinským krokem a bylo by zase po ptákách!

kdo je ANDULA????

:O))))))))))))))))))..se tady válím smíchy..:)))))))))))))))))) ..do prdele..brack..vypni tu bednu..seš spisovetelka!!!!!! ..-na druhou stranu tě to fakt inspiuruje.-..))) ..mě napadají právě nejlepší myšlenky v těch nejnemožnějších situacích..:)))))))) ..třeba když mám chuť zabít Andulu!!!!

;-DDD : slohnu visu sousedce, ta to mezi tema uctenkama z hammacheru nepozna!!!!

100Wzarovka
13. 12. 2010
Dát tip
Brack ...už jsem Ti to říkala! A zablokuje Knírovi konto a budeš mět po ptákách!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru