Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SVĚT JE DĚSNĚ NESPRAVEDLIVEJ

16. 12. 2010
15
105
4532
Autor
brackenridge

Tři šlápoty na rohu Páté

Ta zrzavá mu strhla klobouk

Do něj se vymočila

Do moči ponořila lakmusový papírek

A vykřikla:

Jsem v tom!

 

Profesor Friesen

Se z klobouku napil

Dle pé há určil, že ON je na 99.9% otcem

 

**********

 

Padl k zemi mrtev

Během několika minut jej zakryla

Sprška holubího trusu

 

Děvky Friesena hbitě okradly

Hodinky, peněženku, játra

VŠECHNO

 

**********

 

Za devět měsíců

Zrzavá šlápota ve velkých křečích

Vyprdla

 

Vánoční stromeček maďarské národnosti


105 názorů

dik dougiiiii ;-)

Douger
18. 12. 2010
Dát tip
Brack, jsem tu abych se tě po diskusi plné nedorozumnění a otezníku nad hlavami (hlavně u VT marvina) zastal... Myslím, že hodně lidí, kteří čtou brack jsou inteligentní. Je to autorka, která má osobitý styl psaní. Ale pod spoustou sprostýv slov, které pouze oživují text a vkládají do něj šmrnc je vždy nějaká důležitější myšlenka... Možná to Marvine poznáš právě tehdy, když si přečteš víc děl od ní=) Vřele doporučuju (A tobě brack dávám tip)

:))))))))))))))))))))))..seš taky pták...)))) ..dopsáno..jen mouchy vychytat...))))

..ale já mám marvina přece taky ráda..jen byla prča jak to vzal vážně no..:)))

..Norberte..ten rozbor..to jsme si přece dělali srandu z marvina..tys to nepochopil?

.,,cibulkový rohlíček jsem nejedla..nevím kdo ne co je Noruh Jones a s tým klišé máš pravcdu.:.))) ..kurnik..přemýšlím o tom fejetonu dokud jsem na vlně..musím ho napsat kvůli finále talentmagorie.. ..už nikdy takové soutěže..:))))

..nechce se mi přemýšlet..pouč mě.:.)) ..ha..jak to můžeš vědět..že se Ježiš nikdy nesmál..to je pěkný nesmysl..to ti řeknu..:)))) ..smích je koření života i lék..čéče..:))) ..píšu fejeton ale budu nakokovat...)))

..myslím..že stojí pevně na zemi..:)) ..to s těmi akademiky byl přece vtip..:)))))) ..akademiku.:)))

..Norberte..doufám..že mě nepodezdříváš..že se mi todle dílko nelíbí..:) ..podívej..kdekdo se tu snaží psát nevím jaké oduševnělosti a je to nuda a nic z toho.:.) ..tady se báječně bavím.. ..myslíš.. že je to málo?

..Marvinku...ke mně nemusíš..ne ne..

8XXXXXXXXXXXXX ANO! ANO! ANO!!!!!

..heeej..beack..nelez mi do zelí..joooo!!!!! ..Marvine..za brack ne..je až v Americe stejně.. ..ke mně to máš blizoučko...) ..a já mám Maďarskej stromeček..heč.:.)

ja jsem z marvina taky hotova. marvine, prijd ve tri k Chapters a nezapomen KLOBOUK! mam pro tebe prekvapeni....

..MARVINE..PRÁVĚ JSEM SE DO TEBE ZAMI LOVALA..JAKOŽTO DO NEJVTIPNĚJŠÍHO Z PÍSMÁKA!!!! ..CO S TÍM BUDŠ DĚLAT????????????? ..NEMOHU ..NEMOHU ODOLAT TVÉMU SMYSLU PRO HUMOR!!! ..CO SI TEĎ POČNU JÁ NEBOHÁ... ..DOUFÁM..ŽE SE ZACHOVÁŠ JAKO GENTLEMAN A PŘÍJMEŠ MŮJ STAV ABYCH TAK ŘEKLA S POROZUMĚNÍM...

hanaka
17. 12. 2010
Dát tip
:-))) *T

Honzyk
17. 12. 2010
Dát tip
...snad tě chápu, von......................... )

vt marvine, zkus najit muj vsudypritomny podtext VYKORENENOSTI, TRAGIKOMEDIE a KONTRASTU. pocitam s tim, ze inteligentni ctenar si na zaklade precteni dokaze vytvorit svuj obraz a ze ho zaujme PREKVAPIVOST, se kterou muze pak pracovat. zaver basne shrnuje nespravedlnost zivota. jsme tu vsichni vlastne UPLNE NAHODOU... a nesmej se. ;-D

sveřep
17. 12. 2010
Dát tip
děkuji za avi, norberte

LadyLoba
17. 12. 2010
Dát tip
nuž, jestli je akademik ten, co má několik titulů - pak máš i na písmáku nejméně jedného akademika

sveřep
17. 12. 2010
Dát tip
toť vše, přeju krásný den :D

Andyhell
17. 12. 2010
Dát tip
Trubku odvolávám. Ještě něco?

sveřep
17. 12. 2010
Dát tip
proč si dovoluješ se mnou nemluvit slušně?

Andyhell
17. 12. 2010
Dát tip
Ne, trubko, proč oni se zasmáli. Je to problém? Nebo jsme v Novácké estrádě, kde se chlámeme už proto, že Petr Novotný přijde ve strakatém saku, aniž by to znamenalo - cokoli, prostě proto, že očekáváme, že to zábavné být má? Otázka zní - jak snadná je cesta k úspěchu? Stačí známé jméno, nebo je potřeba také vytvořit něco, co má hlavu a patu? Hledají čtenáři hlavu a patu, nebo je jim to JEDNO?

sveřep
17. 12. 2010
Dát tip
andyhell: vtm apeluje, aby mu vysvětlili, proč se nezasmál?

Honzyk
17. 12. 2010
Dát tip
..kurvadrat uz, co ty kecy "dole"?.....treba ten chytrej ", a to i pred vylohou s umelyma kozkama", VT, to me poser! At nam teda ukazou, jak se na lopatu seda!))

Andyhell
17. 12. 2010
Dát tip
aha, pozdě :o(

Andyhell
17. 12. 2010
Dát tip
Mýlíš se, milá sveřep, Marvin nepíše, že ho to nezajímá, ale naopak, že ho zajímá, zdali autor ví, co píše, a zdali čtenáři přemýšlejí o tom, co ´čtou. Což je na "literárním serveru" požadavek zcela logický a legitimní, nemyslíš? Minimálně už jsme dva, co si myslíme, že by bylo prima občas myslet.

Adamova Eva
17. 12. 2010
Dát tip
Aneb poučení zní - s prostitutkou jen a pouze s kondomem a bez klobouku bos - to ty šlápoty :O))))) milý Marve

martinez
17. 12. 2010
Dát tip
brack, ale tušíš aspoň že já VT Marvin nejsu? :o) záhadně u mne končí avíza pro něj..

sveřep
17. 12. 2010
Dát tip
osm hodin vtm furt sem píše, že ho to nezajímá!!!

Marvine, ja se z tebe poseru... ;-DDDDDDD

Dave Lister
16. 12. 2010
Dát tip
No já myslím že profesorova fixace na sociální pracovnice se dá líp vysvětlit Jungem..Jde o archetyp ženy ve velice kurevní podobě..Který určité typy, intelektuálně jednostranně zaměřené, přitahuje..jinak je to vtipný, a taky bych nebrala věci příliš vážně..skul!

Marvine, hlavne by clovek nemel sam sebe brat vazne ne? ;-DDD je-li to (jelito) uz profesor nebo slapota nebo madarsky vanocni stromecek. cheers!

martinez
16. 12. 2010
Dát tip
he he, nevím teda proč sem byla vylosovaná právě já, ale díky za kompliment, pekelný Andy :o)

..ale smííííííchyyy a to neplatíííí..:)))))

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ..dík brack..to fakt stálo za to!!!!!!!

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ..dík brack..to fakt stálo za to!!!!!!!

Andyhell
16. 12. 2010
Dát tip
Ajo, nechal jsem se strhnout tou akademickou debatou tady :) A ano, ta představa je lákavá :))

..Marvine ty seš takovej pták..:))))))) ..sem se už dávno tak nepobavila..máš měš na svědomí..jestli umřu smíchy...)))))))))

..no ale zase jak je ta představa lákavá..že?????))))))))) ..proč mi vykáš..čéče..já nejsem akademik..:))))

Andyhell
16. 12. 2010
Dát tip
Milá šepot, vy jste naivní - kdyby všichni lidé, kteří jsou k hovnu, náhle zemřeli, nemusel bych každé ráno cestou do práce v autobuse STÁT! :))

..Marvine..neumíš číst mezi řádky..smutné..smutné.. ..Andyhell..v něčem zajisté můžu souhlasit..ovšem ty pohnutky stran rozmnožení byly absolutně podvědomé..se ví že si to ve své překombinované mozkovně absolutně neuvědomil a myslel si..že si ch jen konečně jednou v životě pořádně zašukat s dobrou kurvou.. ..a proč ho klepla pepka? ..páč svůj úkol splnil i jinak byl stejně k hovnu.,.proto!

Andyhell
16. 12. 2010
Dát tip
Tak ano, takové připady se stávají, ovšem proč by ho pak kleplo? Podvědomá motivace? To se mi zdá překombinované, byť nikoli nemožné. Spíše si ovšem myslím, že profesorova fascinace lascivními špinavými courami měla pohnutky psychologické, nikoli genetické. Ono když se člověk neustále pohybuje v akademickém prostředí, stále se musí chovat seriózně, mluvit sofistikovaně a působit velevzdělaně, má pak FREUDOVSKOU potřebu si to vykompenzovat stykem s tím nejnižším a nejprimitivnějším, co lze v ulicích najít. Tak proto!

Honzyk
16. 12. 2010
Dát tip
..paneboze, proc tu tolik lidi bere ten svet, at je, jakej je, tak silene vazne ? Nechapu!:)

..e ee e..ne ne--nesouhlasím!!!!! ..jde o takzavanou očistu krve v první řadě!!!!! ..profesůrkovy gveny byly již tak zmutované..že hrozila debilita dalších pokolení..proto ony dámy toho človíčka(ostatně jistě chudáka nevzhledného) tak přitahovaly svou prostou živočisností.. O TOM TO JE!!!!!!!!

Andyhell
16. 12. 2010
Dát tip
Ne, ne, trvám na tom, že děvky zůstanou děvkami, primitivními a duševně zmrzačenými. Autorka se s nimi neempatizuje, pouze zaznamenává jejich existenci a popisuje drsnou, hnusnou realitu života ... kde? v New Yorku? to je fuk. Zkrátka jste mimo, milá šepot, ústřední postavou není zrzavá šlápota, ale onen profesor, který neunesl tíhu zodpovědnosti ani fakt, že jeho ctěné profesorské geny mají být znečištěny nízkými geny oné dámy, že, a seklo to s ním. Tak je to! Aneb poučení zní - s prostitutkou jen a pouze s kondomem !

Honzyk
16. 12. 2010
Dát tip
...jo, asi to tak má bejt.......*

..no.-.Andyhell..jak praví klasik..nic co je lidské mi není cizí a co už je lidštější než čůrat do klobouku a krást orgány..ptám se?

Andyhell
16. 12. 2010
Dát tip
Aha, že mě to nenapadlo. To, že autorka považuje prostitutky za lidi se přece jasně pozná podle toho čůrání do klobouku. Co už taky osobu víc zlidští, než... čůrání do klobouku. A krádež orgánů :)))

..jejda..jejda..tady někdo zas něco nepochopil.. ..báseň se vtipným způsobem zmiňuje o empatii autorky..šlápoty..čili prostitutky bere jako lidi a pomstychtivě odsuzuje zaracené vzdělané emigranty a říkÁ dobře zmetkovi tak! ..stromeček je pak symbolem kontinuity genů vzdělanců..čiže..aspoň něco..no.. ..KAPIŠTO???????????????

Andyhell
16. 12. 2010
Dát tip
Ach tak. V tom případě bych se zeptal především martinez, ta je z nich nejchytřejší.

Andyhell
16. 12. 2010
Dát tip
Definici zaujatého čtenáře, pls. Já se tu namáhám a ti to neni dost dobrý? Tsss.

LadyLoba
16. 12. 2010
Dát tip
já bych byla zvědavá - jak s eto bude číst - ty části tučně a kurzívou možná to budou číst tři lidi - normálny hlas - hrubý hlas a tenkej

Andyhell
16. 12. 2010
Dát tip
Báseň pojednává o tom, milý Marvine, že i madarští profesoři chodějí za kurvama, načež pak ovšem nejsou schopni nést důsledky svých činů, neboliže mezi vzděláním a charakterem člověka neexistuje žádná pozitivní korelace. Přes tuto hlubokou v sobě obsaženou pravdu je to báseň podprůměrná a zbytečná, hlavní motivací k jejímu sepsání byla zjevně touha uplatnit někde tučně zvýrazněný holubí trus. Tak je to! :)

diky LadyLoba

LadyLoba
16. 12. 2010
Dát tip
tvé dílo mě rozesmálo, včetně toho stromečku

Profesor Friesen je metaforou autorciny akademicke stranky, lakmusovy papirek je symbolem prokazatelnosti kvality dila, slapoty jsou autorcinym lyrickym obrazem Erose a vanocni stromecek je tam ze STATISTICKYCH DUVODU!!!! uz chapes, MARVINE???

MARVINE, pochopils ten klicovy vyznam LAKMUSOVEHO PAPIRKU v celku basne?

vim o tom, Lan, NA ZIZKOVE v roce 1998.

Lan
16. 12. 2010
Dát tip
Přiznávám...proč byl ten stromeček maďarské národnosti mi uniká. A právě možná v tom bude ten fígl. Ale!...věřili byte, že podobný příběh se udál i v Praze?

VT MARVINE....v dile jeden zasadni, skryty vyznam. TY HO NEVIDIS? muzete mu to nekdo vysvetlit? ;-DDDD

laskavy ctenar promine...;-DDDDD

ja tomu sama nerozumim, marvine...;-DDDDDD dekuji za precteni, komenty a tipy.

sveřep
16. 12. 2010
Dát tip
:DDDDDDDDDDDDDD

Adamova Eva
16. 12. 2010
Dát tip
:O)))))))) *

Metta
16. 12. 2010
Dát tip
jjj

100Wzarovka
16. 12. 2010
Dát tip
Brack Jak tak o tom přemýšlím, Ionescu má konkurenci! A tvrdou!

Lan
16. 12. 2010
Dát tip
Brack, první (kata)strofa vchází právě do mých dějin. Jsou verše, které člověk nezapomíná...

..sakra..brack..o))))))..seš fakt nemožná..překvapivý závěr,,)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru