Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.pohrebisko alebo balada o plote

16. 12. 2010
5
6
579
Autor
dandan

 

  A tak možno naozaj ísť. Odísť niekam, kde sa brečtan točí len okolo hrdzavých tyčí. Na ostrých hrotoch napichané telíčka posledných pásovcov či mravcožrútov. Opodiaľ dom s polozborenou strechou. Starec vykúka spoza verají jedným zdravým okom, druhé je zakalené. Podivuhodne zacvrliká, keď k nemu pristupujem, a hľadí niekam do zeme. Pomaly ustupuje. Snažím sa ho umlčať, hlavou vráža do steny. Premýšľam, ako z takých vysušených pier môže vytekať pramienok krvi. Beriem mu hlavu do lona a hladím po riedkych vlasoch. Sípavo dýcha. Zaspáva. Šúverí sa mi pod rukami, biela tóga padá, odhaľuje kosti obtiahnuté kožou. Odhalené prsia. Prsia bez vody, bez mlieka. Ach Lilijen. V spánku sa usmieva. Jej telo vkladám do maličkej drevenej debny vyloženej hrubými pilinami. Pokladám ju k stromu. Korene sa hladne obtáčajú okolo debnenia a vťahujú ju pod zem...


6 názorů

dokážeš vytvořit slovy působivou atmosféru. tip

Honzyk
17. 12. 2010
Dát tip
p.s. ty "miniatury prozaicke", nevim, driv tu tahle "kategorie":) nebyla, aspohn myslim teda, - a je to svudny smrstit par slov do utvatru, kerej na povidku nema a nema...dikybohu, tobe se nevymklo..---

dandan
17. 12. 2010
Dát tip
...diky diky diky

Markel
16. 12. 2010
Dát tip
srašidelná minihororka, zajímavé - T

Honzyk
16. 12. 2010
Dát tip
....strasidelny, dobry pro milovniky retizaku a horroru...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru