Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KURŇA, JESTLI ZA TODLENC NEDOSTANU VÝBĚR, TAK UŽ FAKT NEVÍM...

23. 12. 2010
21
43
3114
Autor
brackenridge

Slovo olovo z brokovnice

Beznadějně stigmatická vráska

Havrani usínají únavou z přeletu

Rýsuje se bezvětří


Pé Es

A uprostřed hnojiště

Znenadání

Vyrostla BEDLA JEDLÁ

(Macrolepiota procera)



43 názorů

MarK.
29. 01. 2011
Dát tip
..tipijem za odvahu, humor a kurevsky nadhlad nad tymto pismackym kukucim hniezdom!;) .. *

remik
24. 01. 2011
Dát tip
no nevím. kam to zařadit? a vybrat?

100Wzarovka
04. 01. 2011
Dát tip
Ten první řádek je pro mně více než libozvučný a ten zbytek beru!

..tak jsem přišla juknout jestli už ten výběr máš a ni!!!!!! ..co je..sakra??????

diky!!! z te bedly jsem HYN!!!! ;-DDD

vesuvanka
24. 12. 2010
Dát tip
tak to nemá chybu - moc se mi líbí Pé Es :-))) TIP

hihi

tě vybírám!

hanaka
24. 12. 2010
Dát tip
Brack, a máme tu Štědrý den... Máš pěkný dárek sama od sebe, vítězství v Talentmalárii a vítšztví nad kritikem :o))) Stejně jsi nejlepší, tak GRATULUJI

ArnieR
24. 12. 2010
Dát tip
Hele, na havrany mi nechmatej!:D

a co ten geometricky vyraz!!!??? ;-DDDDD vesele a vesele vanoce.

blbjenka
24. 12. 2010
Dát tip
ale zase tam má eskymáky a italský hovno vilda má pravdu, tohle je moc srozumitelné :)

no jo, faaakt blbenko, ale zase tam nema BEDLU!!!! ;-DDD

blbjenka
24. 12. 2010
Dát tip
děvče, děvče, řešíš dávno vyřešené --- tedy tisíckrát vyřešené jen jeden příklad za všechny :) nihil novi sub sole :) selé noce

jejdavilda
23. 12. 2010
Dát tip
Máš smůlu, je to moc srozumitelné, Musíš tam vrazit nějaké spojení, která nedávají normálnímu smrtelníkovi smysl ( tím nemyslím kritiky a v poslední době mou oblíbenou nes, kterou jsem přes vší snahu nepochopil)

jH
23. 12. 2010
Dát tip
haha *

Dave Lister
23. 12. 2010
Dát tip
No tak todle asi je zřejmá vážná poezie.Bejt tam lysohlávka už to je jiná kategorie :_) Hlavně to různé písmo, a tak vůbec,jo :_) Eště ti tam asi chybí cosi pseudointošské, mělas tam něco vrazit o ...co já vím o čem, no.. U nás letos strom nebudéééé.. HURáááá!A eště sem nepekla, ani nic, véču nakonec nemusím klohnit, opět jsme s ez ní mohla vyzout..sme na ni pozvaní, tas neřeším, a vůbec, prd jsem dělala:_) ignoruju letos příznaky Vánoc, huráá..Taky mám v peněžence bedlu jedlou a jsou mi lehce buřt..hlavně že se máme rádi.Akorát jsem dneska nekoupila moc dobrý červený, zejtra zabalím dárky a mám klid..doufám..páč sou přeceňovaný, nejlepší je mít prostě jen klid.Tož tak.

Hahaha hnojnik! overrated znamená precenovany. Už mas nazdobeno?

co je overated??????????????? ..to řekni mé mámě ..no...)))

vykasli se na strom!!!! vanoce jsou OVERRATED!!!!

.,.,se všichni bavíte parádně a já furt nezačala s tí stromkem..:)))))

dekuji!!!! tak ja uz mam darky zabaleny: 5 paru ponozek a vakuovou pumpu. doufam, ze vsichni pribuzni budou mit radost!!!

hanaka
23. 12. 2010
Dát tip
Brack, konečně NĚCO POŘÁDNÉHO hehuhehe..... Vidím, že jedeš podle svého návodu :-) Já letos ty vánoce nějak nestíhám, ještěže budu za hosta a nemusím hostit, to by tu byli všichni hlady nebo na housce se salámem (ten jsem teď po několika dnech koupila) :+) Ani ten RUM nemám, ten jsem koupit zapomněla... :-( Jdu spát s havrany..., vlastně ne, jdu balit dárky a zjištovat, které nemám... :-)

Háber
23. 12. 2010
Dát tip
držíííííím palce ********

poučné...

axlííík--nenmíí možnááá..:)))) posj´d mi popmct strrojit stromek..!!!!!!!!!!!!!!

.neserteee vy dva,,tvám na jehličnan!!!! akoorát jak furt myslím na debilní básně sem si zapomněla rukavice ukrást..:((( ..TO PÍÍÍÍCHÁÁÁÁÁÁÁ

ja letos netradicne ozdobim bedlu.

vogo..to je hodin..jdu na ten stromek.. ..na boží hod jsem pozvala celou rodinu,,to zas budou řeči..)))) ..mamku asi trefííí..))))

dekuji kolegum houbarum.

ale dobry,neeeee? od tedka pisu VAZNOU POEZII

:)))))))))))))))))))))..já už taky nevím...)))))))))))))))))))) ..mě zabiješ!!!!!!!!!!!!!!!! ..kurnik.,.musím strojit stromek a ne umírat smíchy..)))))

;-DDDDDDD

baaba
23. 12. 2010
Dát tip
...tohle nebude výběr, ale výser :DDDDDDDDDD

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru