Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Semeno v chlapeckých vlasech

26. 11. 2001
0
0
1987
Autor
Jarin

Na světě není zdravého člověka, kterému by se v mysli nikdy nevyskytla myšlenka na homosexuální styk. Nemá cenu se těm myšlenkám bránit; Písmák mi umožní nebýt dalším demagogem v této společnosti. Vím že jsem chlípný - a co má být?

 Půlnoční chlapec

Jaroslav Sekera

 

Krásný a mladý,

hladký a voňavý.

Nahý.

 

Půlnoční chlapec,

uspaný drogou,

vzrušený mou rukou,

též  rty, pohlavím.

 

Pronikám do jeho těla;

do zádi jeho,

chci dát své sperma.

Dělám to.

 

Laskám jeho nástroj něhy,

čekám na vyvrcholení.

To přichází.

 

Piji ten nektar,

piji to dobro,

umírám vzrušením,

bílé to světlo!


MCMLIII
27. 11. 2001
Dát tip
Nic proti sexuální orientaci. Nicméně je to dost vypočítané na efekt. U někoho to může působit na nižší hladinu pudů. Dalo by se to jistě napsat mnohem citlivěji a určitě by básnička působilo daleko erotičtěji. Na můj vkus dost explicitně vulgární. " piji ten nektar, piji to dobro". Co takhle vyměnit "i" za "y" ... pyji ten nektar, pyji to dobro.

Deja_vu
26. 11. 2001
Dát tip
Ma k tomu cenu neco rikat? Osobne asi nic moc nedodam, snad jenom... zajimava 'proc-by-ne' myslenka. A urcite bych ji neoznacil za chlipnou. Za takovou by ji pouze brala spolecnost... ( Ale popravde... nejake zvlast hluboke emoce to ve mne nevyvolalo : )

Deja_vu
26. 11. 2001
Dát tip
A jee... to mi to zase placalo : )))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru