Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mortal Kombat - Časť prvá - Raiden

29. 12. 2010
0
3
448
Autor
Shakesword

Moje prvé fanfiction, ktoré som zasadil do sveta Mortal Kombatu, skvelej akčnej pc a konzolovej hry. Autorské práva na postavy a prostredie poviedky samozrejme patria tvorcom hry. Krátky obsah Hrdinom prvej časti poviedky je boh blesku a hromu Raiden, bývalý ochranca Earthrealmu - sveta ľudí. Po neúspešnom pokuse o zničenie dračieho cisára Onagu, sa časť osobnosti samotného cisára zakotvila hlboko v Hromovládcovej duši a začala ho pretvárať. Z Raidena sa pomaly stáva pomstychtivé, temné božstvo, ktoré už ďalej neverí v ľudstvo a účel turnaja Mortal Kombat.

ČASŤ PRVÁ - RAIDEN

 

Oči hromovládcu, kedysi biele a žiarivé, takisto ako jeho duša, potemnili. Zachvátili ich karmínové plamene. Zlomok nečistej bytosti známej pod menom Onaga sužoval srdce boha blesku. Dni plynuli a jeho myšlienky sa čoraz viac a viac obracali proti smrteľníkom, ktorí prostredníctvom Mortal Kombatu vládli nad osudom svojho sveta. Naozaj im prináležalo toto právo? Dalo sa v tak dôležitej veci spoliehať na fyzické a mentálne schopnosti nižších tvorov? Hromovládca si bol prvý krát počas svojej dlhej existencie istý, že nie.

Do tmavej komnaty na najvyššom poschodí Raidenovej veže vstúpili dva štvorruké netvory, nemilosrdné, krvilačné beštie s jediným životným poslaním – zabíjať. Úctivo sa poklonili pred svojim novým pánom a čakali, kým im dá povolenie hovoriť. Zvykol ich trestať, ak urobili niečo, čo im priamo neprikázal. Avšak z neviditeľných okov, ktorými Raiden dvoch Shotokanských bojovníkov spútal, nebolo úniku.

„Goro, Kintaro,“ utrúsil temný boh. „Som rád, že ste sa konečne uráčili prísť, bál som sa, že vám vychladne večera.“

„Lord Raiden,“ povedal Shotokanský princ Goro. „Bojovníci, ktorých sme mali zavraždiť, sa ukázali oveľa mocnejšími, než sme predpokladali. Poznali svoj svet dobre a boli chránení mnohými poddanými.“

Raiden rukou naznačil, aby jeho otrok pokračoval.

„Dohnali sme ich na mieste zvanom Praha, v sídle ich klanu. Strhol sa boj, ale Goro a Kintaro sú poslovia vášho hnevu, pane. Mavado aj Hsu Hao padli.“

„Ak mi klamete, dozviem sa to,“ uistil ich Raiden a znudene si zívol, pričom sa v jeho krvavočervených očiach nebezpečne zablyslo. „Mám pre vás jednu, poslednú úlohu. Pozorne počúvajte, nestrpím žiadne otázky, čas je mojim najväčším nepriateľom.“

Obaja Shotokanský bojovníci horlivo prikyvovali.

„O pár dní nastane čas ďalšieho turnaja Mortal Kombat,“ začal Raiden. „Úradujúci šampión – Hotaru z Orderrealmu, je veľmi nespoľahlivý. Zatiaľ je na strane nepriateľov Outworldu, ale len pokiaľ považuje činy cisára Kahna za chaotické. Nedá sa mu veriť. Ak sa rozhodne Kahna podporiť... neverím, že je na potomkoch Kung Laa, aby ho zastavili. V Mortal Kombate nejde o krv, ale o znalosti a silu.“

Raiden si preplietol prsty a podoprel si nimi hlavu, ktorá pohľadom spaľovala Shotokanov. Čo od nich bude temný boh požadovať? Ani tak mocné bytosti ako Goro a Kintaro sa nemohli Hromovládcovi vyrovnať. Museli do písmena splniť aj ten najhroznejší rozkaz. Ak by chcel, zmasakrovali by svoje rodiny a nakŕmili sa horúcimi vnútornosťami vlastných detí. Ak by chcel, vytrhli by si vlastné srdcia z hrudí a ponúkli mu ich na zlatom podnose.

„Potrebujem niekoho, kto má s turnajom skúsenosti, kto má schopnosti výborného bojovníka a stratéga,“ pokračoval boh blesku. „Obaja ste sa ukázali ako skvelí služobníci, na rozdiel od Sub-Zera, ktorého morálne zábrany ma veľmi sklamali. Keďže sa neplánujem vzdať svojho statusu medzi bohmi, nemôžem sa Mortal Kombatu zúčastniť. Ale vy áno. Potrebujem zástupcu, ktorý by v mojom mene zvíťazil, doživotne si udržal titul a zabránil tak Kahnovým hordám vtrhnúť do sveta ľudí.“

Po jednom ukázal na Gora a Kintara.

„Jeden z vás dvoch sa dnes stane mojou pravou rukou a už nikdy nepocíti nedostatok,“ sľuboval Raiden. „Ako šampión Mortal Kombatu nielenže nebude starnúť, ale taktiež bude najobdivovanejším bojovníkom vo všetkých svetoch. Za pomoci energie, ktorú do neho vložím, mu nebude rovného súpera. Nemôžem si však dovoliť podporiť vás oboch. Moc, ktorú nad vami mám, by tým pádom ochabla a mohli by ste sa proti mne vzbúriť. Pravdepodobne by ste neprežili, ale nechcem riskovať. Preferujem jedného mocného bojovníka, ktorého víťazstvo je isté, než dvoch, u ktorých je možnosť prehry.“

„Podľa čoho budete vyberať?“ odvážil sa spýtať Kintaro.

Hromovládca po ňom šľahol krutým pohľadom. „Príhodne, rozhodovať sa bude v súboji nie nepodobnom Mortal Kombatu. Shotokanský princ Goro a jeho najbližší priateľ Kintaro v boji na život a na smrť. Tu a teraz. Víťaz získa kráľovský život, pravdepodobne trón Outworldu a lásku davov. Porazený upadne do zabudnutia.“ Raiden sa uškrnul. „Tri. Dva. Jedna... Boj!“

Zem sa zatriasla keď dvaja giganti, Shotokanský majstri bojových umení a favoriti v niekoľkých generáciách Mortal Kombatu, obrátili päste proti sebe. Goro deväťnásobný šampión, princ, bojovník ktorý porazil samotného Veľkého Kung Laa. Kintaro, bývalý hlavný generál cisára Shao Kahna, jeden z veliteľov Síl Temnôt, pochádzajúci z tigrej línie Shotokanov, známej svojou brutalitou.

Gorove päste jedna po druhej vyrazili smerom k súperovej tvári, tú však kryli vrchné paže prekrížené v nepreniknuteľnom bloku. Bojovníci ustúpili. Ich dych sa zrýchlil, hnev, ktorý dovtedy cítili k Raidenovi, teraz obrátili na seba navzájom. Kintaro vyrazil vpred s úmyslom vraziť do Gora pravým ramenom, no princ sa mu obratným pohybom vyhol a svalnatou nohou mu kopol do lýtka. Bolestný výkrik. Kintaro klesol k zemi, ale v sústredení nezaostal a vykryl niekoľko úderov, ktoré mu mohli byť osudnými. Vo vyčkávanom momente troma rukami odrazil Gorove päste a štvrtou ho udrel do žalúdka. Princ ustúpil a Kintaro mal dosť času, aby sa postavil a čelil ďalším útokom.

Súboj pokračoval s neuveriteľnou rýchlosťou a neskrývanou zúrivosťou. Kintaro z plných pľúc zareval a vyskočil do vzduchu. Zdalo sa, že narazí do stropu, no v kľúčovej chvíli zmizol v tieňoch. Miestnosť stíchla. Vzduch sa zachvel. Goro vedel, čo sa stane. Nestihol ani zodvihnúť ruky nad hlavu a už na neho dopadalo mohutné telo jeho súpera. Silné nohy priklincovali Shotokanského princa k zemi. V mihu oka sa odrazili od Gorovej hrude a s ešte väčšou silou dopadli. Princove rebrá zaprašťali. S obrovským úsilím sa Gorovi podarilo Kintara zhodiť a odtiahnuť sa od neho. Obaja sťažka dýchali.

Znavený Goro sa s vypätím všetkých síl postavil a namieril na Kintara zovreté päste. Zaťal zuby a presne vypočítanými pohybmi dobitého tela ovládol požiar, ktorý horel v hĺbke jeho duše. Okolo pästí sa sformovali oblaky horúcej plazmy. Kintarovi sa v poslednej chvíli podarilo zohnúť, takže ohnivé strely, ktoré vyšľahli z princových rúk ho o vlások minuli. Nepresný Shotokan zaúpel. Kintaro sa k nemu blížil so sadistickým úsmevom na ohavnej tvári tigrích rysov. Zavládlo ticho. Kintaro zovrel všetky štyri Gorove nemohúce paže a nohou ho o chrbát pritlačil k stene. Tigrí Shotokan zareval ako divé zviera. Ramenné kĺby zaprašťali snažiac sa ubrániť smrtiacemu ťahu. Goro cítil, ako sa vlákna svalov medzi jeho rukami a zvyškom tela pomaly trhali. Vytryskla krv.

„Fatalita,“ zašepkal Raiden a spustil búrlivý potlesk.

Nečistý boh blesku si našiel nového šampióna.


3 názory

Shakesword
29. 12. 2010
Dát tip
Ako som napísal, je to moje prvé fanfiction, ale nie je to moja prvé dielo vôbec. Som zvyknutý písať príbehy zasadené do vlastných svetov s vlastnými postavami, vlastnou mytológiou atď. Mortal Kombat univerzum sa mi ale v poslednom čase zapáčilo natoľko, že som doň chcel vložiť niečo vlastné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru