Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen

02. 01. 2011
7
3
606
Autor
beth.

Omlouvám se za takový menší 'duševní průjem', ale nějak se mi to strašně chtělo ventilovat a takhle anonymně mi to přišlo nejlepší...

Vídám tě ve snech, má marná skoro - lásko, která vlastně ani nejsi má.

Vídám tě ve snech s očima dokořán.

Jsi krásný. Záříš a jsi krásný skoro jako ve skutečnosti.

Jsi bílý - celý bílý, jako sníh, jasně bílý, průzračný, snad průhledný...

Vlastně ne. Ne, to jsem já: průhledná a neviditelná.

Neviditelná pro tebe.

Díváš se mým směrem, ale hledíš skrz mne. Cítím, jak mnou tvůj pohled bolestivě projíždí.

Chci křičet, že tu jsem, ale bojím se, že mě uslyšíš a zacpeš si před tím uši.

Chci se tě dotknout, ale bojím se, že mě ucítíš a odstrčíš mne od sebe.

Bojím se...

A tak se jen lehce otáčím a ty dál hledíš skrz mne

k zrdcadlu.


3 názory

Ohhhh wow...Moc Krásný opravdu až mi to vyrazilo dech...Děkuji Moc Za Krásný Zážitek : )

beth.
03. 01. 2011
Dát tip
:). Dík, já nad tim nějak vůbec nepřemýšlela, když jsem to psala... Až budu mít nervy na to se k tomu vracet, opravim to, slibuju:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru