Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Největší almanach současné mužské české a slovenské intimní poezie - info

08. 01. 2011
2
19
1537

Vážení písmáčtí - především mužští - autoři,

nadešel čas zveřejnit výsledky vaší autorské účasti na zmíněném almanachu

http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=361675

 

K datu 31. 12. 2010 se do připravovaného projektu přihlásilo se svojí milostnou tvorbou 14 autorů (jejich jména budou zveřejněna po splnění podmínky 45 autorů). Předběžně chci prozradit, že některé z básní mají úžasný romantický náboj a ženské čtenářky si zcela jistě přijdou na své.
Je logické, že jde ve velké míře o autory zvučných jmen. 

Tím nemám v úmylu odradit autory začínající, naopak. Pro ně je tato příležitost vytvářena především.

Velmi lichotivá je skutečnost, že se různými cestami k zařazení do almanachu hlásí básníci, kteří nepublikují své dílo na www.pismak.cz. Vzhledem k nízkému počtu autorů z tohoto literárního serveru ruším tuto podmínku.

 

Termín konečné uzávěrky tedy posouvám do konce měsíce května a těším se, že počet autorů nejen dosáhne hranice 45, ale v lepším případě i více. Mužská milostná poezie má totiž svoje nezaměnitelné kouzlo, o čemž se z došlých a docházejících děl neustále přesvědčuji.


19 názorů

RM: Podívej, těším se na zásilku :)

Godfrey
09. 01. 2011
Dát tip
Mužská intimní poesie, to zní přímo děsivě.

Ano, to je dobrá připomínka - v almanachu Královny slz a ostružin se rovněž vyskytuje lesbická láska. Proč tedy ne?

Met: pak už jenom dětské...

Metta
08. 01. 2011
Dát tip
zaujal mě obrat "ženské čtenářky" - jsou i jiné ?

Norsko 1
08. 01. 2011
Dát tip
woe, sorry

papouch
08. 01. 2011
Dát tip
kdo je u tebe vůl??

Norsko 1
08. 01. 2011
Dát tip
zlatíčka, vole

papouch
08. 01. 2011
Dát tip
kdo je u tebe zlatíčko??

..kluci pište ..pište..ať mám inspiraci..:))))

moorgaan
08. 01. 2011
Dát tip
..no jo..porad.. ja vim, ze jsem mel ten cesnek jist vice.-))

di ty sklerotiku :))))

moorgaan
08. 01. 2011
Dát tip
..zase jsem prosvihl ten spravny okamzik, kdy by si moje ctenarky prisly na sve.. no nic.. - musim to nahradit nemilostnou peoezii:-))

Zlatíčka, já to měla v konceptu, protože jsem stahovala data z minulého. Než jsem to zpracovala, koukám, že jste stihli přidat komentář k prázdné stránce - svědčí to o vašem zvýšeném zájmu a to mě samozřejmě velmi těší :)))

moorgaan
08. 01. 2011
Dát tip
jarmilko..takhle nejak si predstavuji naznak naznaku.-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru