Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Maybe, you are a robot

17. 01. 2011
2
2
1378
Autor
pavel242

 

Hnusná hláška. Obzvlášť, pokud si tak trochu začínáte připadat jako robot. Vyzbrojen skripty ovládáte pár serverů a polovina vašich odpovědí má datový typ boolean, větší by plýtval prostředky.

Virtuální svět (někdy nazývaný Matrix, nebo internet) je úžasné místo, ale i zde hrají velkou roli informace, peníze a moc. A skutečně svobodný je jen v několika málo zemích, které jsou na listině mezinárodních embarg. Fenomény jako IP rasismus, anticaptcha a DdoS ukazují odvrácené strany reality, v níž může mít každý člověk několik virtuálních jmen a žádné reálné. Naopak Wikipedie, GPS, TOR a český antiviry pro nás uchovávají podstatné informace, usnadňují náš život, šíří svobodu tisku a chrání naše počítače před útoky.

Být zapojen do tenat sítě sítí příliš těsně může být fatální nejen člověku samotnému, ale i jeho nejbližšímu okolí.



2 názory

Honzyk
17. 01. 2011
Dát tip
jo, mas pravdu, ale prd s tim nadelas, muj zeleny andeli.)))

mhm, souhlas. T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru