Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Prosinec 2010 - Hlasování stále probíhá

19. 01. 2011
0
23
1822
Autor
StvN

Připomínám, že hlasování do Povídky Měsíce probíhá až do 23.1.2011.

 

HLASOVANI PRODLOUZENO DO NEDELE 23.1. DO PULNOCI

 

Hlasujte zde: Povídka měsíce - Prosinec 2010 - Hlasování


23 názorů

Saetri-Ihn
25. 01. 2011
Dát tip
já to nemyslel nikterak zle, jestli to bylo myšlený, jakože myslím...

Saetri-Ihn
23. 01. 2011
Dát tip
Je to tady, jak jsem psal: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=375588 (bohužel nedovedu dělat klikatelné linky v textu). Jeden klikatelnej je přímo tady v textu oznámení pod: "HLASOVANI PRODLOUZENO DO NEDELE 23.1. DO PULNOCI"

Saetri-Ihn
23. 01. 2011
Dát tip
Netáhneš to sám, jen táhneš na špatném místě :) http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=375588

Ok, Jasne, promin. Zahlasovat chci o vikendu - nejpozdeji tedy v nedeli.

StvN
21. 01. 2011
Dát tip
Napis prosim kdy presne ocekvas, ze zahlasujes. Diky.

Jí se k tomu bohužel dostanu až o víkendu, je toho poměrn+ě hodně a přes týden nestíhám - můžu tedy hlasovat až tak?

Winter
19. 01. 2011
Dát tip
Je ti doufám jasné VT, že musíš hlasovat pro dukea - a sebe vynechat, ať se naplní mé proroctví!

Saetri-Ihn
19. 01. 2011
Dát tip
Tak pro sebe rozhodně ne (i kdyby se člověk uměl zhodnotit, tak je to prostě vadný no :D) a že si hlasama vezmu nějaký kdovíjaký třetí místo, to už se asi stalo, jenom mi to přijde i tak podivný. Spíš zkusím tenhle měsíc něco aspoň přečíst, protože všechno nestíhám a bez všeho nehlasuju :D

Janina6
19. 01. 2011
Dát tip
Hlasuj, Marvine, zrovna ty si to podle dosavadních hlasů můžeš dovolit, pěkně ti přibývají :-) (a právem)

Saetri-Ihn
19. 01. 2011
Dát tip
Pravda VT. Janina: Jo, něco bych mohl přečíst, to je fakt, že jde asi beztak spíš o ty názory... i když to vypadá, že konec pololetí s počtem povídek v tomhle kole na mne tvoří pěkné combo :D Snad něco stihnu.

Janina6
19. 01. 2011
Dát tip
Tak, Saetri, třeba můžeš aspoň některé povídky okomentovat - víš sám, že reakce čtenářů jsou beztak tím největším "ziskem" pro soutěžící. A kdybys náhodou mezi těmi povídkami našel třeba jednu dobrou, tak jeden bodík věnovat můžeš, ne? :)

Saetri-Ihn
19. 01. 2011
Dát tip
mě to třeba přijde divný hlasovat, když soutěžím (ne že bych kdy nějak moc hlasoval, ale i tak)... třeba nominace užírají z hlasatelů.

Winter
19. 01. 2011
Dát tip
zatím to vypadá, že je víc soutěžících, než hlasatelů... ./

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru