Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žába

22. 01. 2011
3
9
697
Autor
Lars Novák

Půjčil jsem si bez dovolení tátovo Ferrari a hrozně doufal, že mě s ním nechytěj policajti. Copak má smysl jezdit ve Ferrari pomalu? Ubalil jsem si do zásoby, hulil a nechal popel schválně padat na fotrovo na míru dělaný kožený čalounění. V šufleti se válely jeho nový rejbenky a zapomenutej Redbull. Nasadil jsem si brejle na nos a měl jsem radost z představy, jak by to fotra nasralo. Jediný, co chybělo, byla Prdelka na vedlejším sedadle. Když jsem si to kalil po dé jedničce sto sedmdesátkou s volantem v jedný ruce a enerdžydrinkem v druhý, myslel jsem na Prdelku, jak včera ráno vylezla z fotrovy ložnice nahá a zpocená, smála se, říkala „ty seš debil, ty vole, to jsi snad nemyslel vážně,“ pročesávala si zacuchaný vlasy prstama a couvala ke koupelně. Nevěděla, že jsem doma, a že jí čumím na nahatej zadek, zatímco pozadu šahala na kliku, než zmizela vevnitř pod sprchou. Zapálil jsem si další cígo a představoval jsem si, jak sedí vedle mě na sedačce, směje se, říká mi taky „ty seš debil, ty vole“ a špulí se a naklání, abych líp viděl do výstřihu, jako to dělala vžycky s fotrem. Hodil jsem do sebe poslední zbytek Redbulla, vajgl i pikslu vyhodil oknem a přeřadil jsem do pravýho pruhu, protože se mi začalo chtít chcát. Když jsem sjížděl na první odbočce, která se vyskytla, málem jsem poslal auťák do pangejtu, jak jsem byl naspídovanej z dálnice. To člověka samozřejmě pěkně vyklepe. Široko daleko nikde nic, zastavil jsem na první polní cestě mezi lesem a rybníkem a šel se vychcat, ještě dost zrušenej z toho, že jsem fotrovi málem rozflákal jeho vyňuňanou káru. Bylo vedro a mě napadlo přijít na jiný myšlenky, sundat hadry a namočit se do rybníka. Samozřejmě tam bylo bahno jak svině a u břehu rákosí, ale uprostřed se to pak docela dalo, tak jsem hodil pár temp a pak se rozvalil mokrej u břehu a vytáhnul z báglu notes, že něco napíšu. Jak si tam tak ležím, koukám, v trávě se hejbe něco zelenýho. Byla to žába, pěkně velká, čuměla na mě a mně najednou přišlo jako ohromná prdel hrábnout pro ní. Chvíli jsem koukal, jak poulí oči a drápe se mi z pěsti, pak mě to přestalo bavit a povídám „koukni, támhle mám super auťák, teďka ti dám pusu, ty se změníš v krásnou kundu v bikinách, sedneš si vedle mě, pojedem domů a fotr bude čumět.“ Jednu jsem žabině mlasknul, rozmáchnul se a hodil ji obloukem do rybníka, jen to žbluňklo. Pak jsem stáhnul mokrý trenky, navlík džíny, triko a tenisky, ohulil si do sluchátek elektro a vypadnul zpátky na dálnici. Jel jsem pěkně pozdě, fotr už byl určitě doma celej zelenej vzteky, moc se mi tam nechtělo. Píchnul jsem auťák na Jižní spojce u Mekáče a zaběh si dovnitř pro pár hamburgrů a kafe. Bylo tam narváno, tak jsem se plácnul ke stolku u okna, kde seděla sexy černovláska nad prázdným kelímkem od koly. Něco jsem prohodil a ona se nejdřív tvářila, že otravuju, ale pak jsem jí ukázal oknem Ferrari, chvíli jsme kecali, přečet jsem jí z notesu nějaký básničky a nakonec došlo na projížďku a i na slušnou líbačku. Když jsem s ní přišel domů, fotr na mě před ní ani nemoh řvát, jenom se tvářil děsně nasraně, zatímco Prdelka šlukovala u stolu cigáro a pobaveně si měřila malý prsa tý holky. Zapadnul jsem s ní do pokoje a zatímco jsem koukal, jak se svlíká, přišla mi na mysl ta žába v rybníce a roštěnka se mě pak udiveně a trochu uraženě ptala, co mi jako je, když jsem se s kalhotama u kolen začal najednou smát jako debil.


9 názorů

Lars Novák
25. 01. 2011
Dát tip
bude to mít asi další pokračování časem (:

Benji
24. 01. 2011
Dát tip
Napsané celkem svižně, ale kus asi zůstal v notesu.

Mohol si to rozčleniť zopár odstavcami - to by neuškodilo. Možno to trochu rozšíriť... ale inak OK.

Lars Novák
22. 01. 2011
Dát tip
díky (:

sharik
22. 01. 2011
Dát tip
no ty vole, to je fakt dobrý :) tip

Mne to přijde tak trochu jako hardcore kdo chytá v žitě ;-DDD

:o))..příjde mi to nedokončené a fakt postrádám odstavce.. ..jinak fajn..:)) ..tak Ferari..joo????.:)))

:o))..příjde mi to nedokončené a fakt postrádám odstavce.. ..jinak fajn..:)) ..tak Ferari..joo????.:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru