Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

… ŠAMAN …

16. 12. 1999
1
0
1602
Autor
Daimon Terr

Dotkni se … OHNĚ …!

Oheň … Mocná síla … Pochodeň … Duchovní víra … Ohnivá lázeň … Srdce mi svírá … Steskem a nadějí … Leskem a žhavěji dokola sálá … Je jako ohnivá skála … Ze dřeva život vysává … Hranice se hroutí … Déšť jisker mizí v proutí … Myšlenky mé pálí … Jako tento Táborový oheň …! Slyším někde v dáli … Dunění bubnů … … TOM … TOM … TOM … TOMA … TOMA … TOM … TOM … TOMA … TOMA … TOM … Zapadající slunce v dáli … Za červánky se cudně halí … Modravý opar nad horama … Vytváří překrásné panoráma … Vůkol divoká krajina … Cítím tu sílu …! Něco ve mně začíná … Růst svou vlastní silou …! Zbytečné myšlenky v závitech hynou …! A nové pálí …! Jako tento Táborový oheň …! Slyším někde v dáli … Dunění bubnů … … TOM … TOM … TOM … TOMA … TOMA … TOM … TOM … TOMA … TOMA … TOM … Brzy je večer … Nastává noc …! Duchové, Beztělci … Chtějí svou moc …! Krouží okolo …! Síla ohně, je zahání …! Daleko … Jejich strádání … Veselou mysl zahání …! Hrůzu a děs nahání …! Z mysli je vyháním … Snažím se …! Možná i smažím …! Ve svých pocitech … Mám mozkem protknutý rožeň … Jako tento Táborový oheň …! Slyším někde v dáli … Dunění bubnů … … TOM … TOM … TOM … TOMA … TOMA … TOM … TOM … TOMA … TOMA … TOM … Duchové lesů … Duchové hor … Cítím tu ochranu …! Slyším jejich sbor … Má velkou sílu …! Jako Andělský chór … I vesmírný řád … Zažil svůj pád …! Nohy mají svá vlastní křídla … Tancuji kol ohně …! I příroda zjihla … Ze rtů a z hrdla … Vychází píseň … Beze slov …! NeZhrdlá … Na běsy padá tíseň …! A já křepčím … Jako tento Táborový oheň …! Slyším … Už to není v dáli …! Dunění bubnů …! Jejich ozvěna pálí …! … TOM … TOM … TOM … TOMA … TOMA … TOM … TOM … TOMA … TOMA … TOM … Záblesky hvězd … Jsou víc, než můžu snést …! Ranním svítáním nedám se plést … Můžu se šíleně smát …! Můžu nádherně řvát …! Můžu Kolem ohně tancovat …! Bez konce se radovat …! Píseň prastarou si k tanci zazpívat …! V dunivém rytmu bubnů … Jako tento táborový oheň …! … TOM … TOM … TOM … TOMA … TOMA … Pane ohně všechny bytosti ochraňuj … TOM … TOM … TOMA … TOMA … TOM … Svou ohnivou láskou nikoho nezraňuj … … TOMA … TOM … TOMA … TOMA … TOM . Veškerý život svým dechem posiluj … TOMA … TOM … TOMA … TOMA … TOM … Duchové hor ,lesů,luk a strání … … TOM … TOM … TOM … TOMA … TOMA … Kéž bytosti veškeré hlídají a chrání … TOM … TOM … TOMA … TOMA … TOM … Ať zlým silám v rejdech brání …!
Olina
13. 05. 2002
Dát tip
Objevila jsem tě tady až dnes. Máme neuvěřitelně stejný obrazy. V téhle básni mě jen rušil táborový oheň - ten mě atmosférou přenášel do skautů a vandráků a tak... ale celkově jsem to četla s dechem zúženým - přečti si mé ohně (což jsi pravděpodobně na Totemu udělal, takže je to jasné TIP a soukromý výběr

Merle
22. 12. 1999
Dát tip
Dost dobrý.

Ramona
16. 12. 1999
Dát tip
Podstoupila jsem ty Tvoje plameny, byla to pro mně taková očista.. Děkuji Šamane!
~ ~ ~

Šílená
16. 12. 1999
Dát tip
Naslouchej rytmu bubnu
Naslouchej tepu srdce
slyšíte dusot kopyt
slyšíte tlukot křídel
všechny jsou jen Jedním...

Čerokí

Ani nevíš jak jsi mi blízko... v tom roji jisker vzletam k nebesum a hledam Orla ve vibracích tveho bubnu... fakt se mi to líbí

IVANOL
16. 12. 1999
Dát tip
Mám k tomu jednu poznámku,viz níže.
pozn.: hezkýýýý!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru