Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Harry Potter - trest

25. 01. 2011
1
4
1384
Autor
viwian1

A tak dopadnou hrdinové vždycky...

Člověk by si řekl, že když pro svět udělá vše co bude moct, že ho ten svět bude mít rád.
Ano. To by si normální člověk myslel, když zabije nejobávanějšího člověka na světě a obětuje pro to své nejlepší přátele...svůj život...

Opravdu. Jenže tento člověk by se mýlil.
Harry držel v ruce výtisk ranních novin.
"Harry Potter - sobecký a bezcitný!"
"Harry Potter - druhý Vy-víte-kdo?"
Vyvolený neměl nic. Všechno obětoval pro kouzelnický národ a ten ho odvrhl.
Harry už chápal Voldemorta. Voldemort vyrůstal v sirotčinci. Všichni ho zavrhli. Otec ho nenáviděl. Neměl přátele a měl velký talent, který neměl jak zužitkovat...
Harry Potter už nebyl Harry Potter.
Bylo to Temný lord.
Nový lord Voldemort. Lidé se bojí temných kouzelníků, ale oni sami je tvoří.
Bojí se tak vlastně sami sebe. Lord Voldemort nebyl v jádru zlý. Byl to jen malý kluk, který měl své sny. Sny, které mu zničili a tím zničili i jeho...

4 názory

Aleinad
31. 01. 2011
Dát tip
proboha! :- ) teď věcná: Voldemortův otec svého syna neznal. Voldemort měl "přátele" - byli to sice spíš obdivovatelé, ale on stejně o žádné přátele nestál. moc nevím, cos tím chtěla říct: jako jasně, myšlenka je zřetelná, ale spíš nevím, proč jsi ji šroubovala na HP :- )

neroušek
29. 01. 2011
Dát tip
Neroušek to moc nepochopil,ale je to sympatické,kotě.*******

jH
26. 01. 2011
Dát tip
víš, není to vůbec špatnej nápad, pokud se samozřejmě bude jednat jen o fan verzi /roulingová, potažmo její agenti, sou na jakýkoliv potterovský parodie, předělávky atd. děsně háklivý.../ jenže tohle je jen jakejsi začátek - kratičkej úvod k příběhu, pokud už bych tu v aréně publikoval vlastní pokračování k harrymu posserovi, dal bych si aspoň práci s tim, napsat ten příběh celej, i kdyby to měla bejt třeba jen povídka na stránku dvě, co myslíš? máš na to? pokud ano, budu mile rád za avízo a slibuju, že to přečtu ;)

sharik
25. 01. 2011
Dát tip
nápad dobrej, zpracování mi moc neřeklo. Jestli šlo o parodii na Harry Pottera, je slabá. Jestli šlo o tu myšlenku, zasadil bych ji úplně do jinýho děje... Ale na začátek to neni zlý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru