Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Literární soutěž

01. 02. 2011
0
9
903
Autor
valendas

Samoděj, o. s.

vyhlašuje

 

LITERÁRNÍ SOUTĚŽ

na téma:

PRVNÍ CESTA KE HVĚZDÁM

 

Soutěž není omezena věkem účastníků,

přijímá se próza i poezie,

maximální rozsah do 1 stránky A4

(delší práce nebudou do soutěže zařazeny).

Každý účastník smí poslat pouze jednu práci.

Texty zhodnotí odborná porota.

 

Práce posílejte

od 1. února do 31. března 2011

na lucie@samodej.cz

 

Na hudebně-literárním festivalu Samofest 2011,

který se bude konat 18. června na nádvoří zámku v Brandýse n/L.,

proběhne výstava porotou vybraných prací této literární soutěže.

Během výstavy budou návštěvníci festivalu hlasovat o tři nejlepší díla.

Vítězové obdrží hodnotné ceny.

 

Nezapomeňte uvést také poštovní adresu, rok narození a telefon.

Odesláním textu do soutěže dáváte současně souhlas s jeho použitím v rámci propagace aktivit občanského sdružení Samoděj.


9 názorů

valendas
15. 02. 2011
Dát tip
Jo, ještě jsem zapomněla sdělit, že tato porota udělá pouze užší výběr soutěžních příspěvků, které budou 18.června vystaveny na Samofestu, kde nejlepší tři vyberou samotní návštěvníci.

valendas
15. 02. 2011
Dát tip
V porotě přislíbili účast: Soňa Husáriková ředitelka Knihovny Čelakovice (pořadatelka literární soutěže, minulý rok proběhl její sedmý ročník) Petr Kukal básník a prozaik: http://cs.wikipedia.org/wiki/Petr_Kukal Zbyněk Ludvík Gordon básník: www.zlgordon.estranky.cz/clanky/nezarazene/basnikuv-zivotopis Zvažuji, zda přibrat ještě někoho. Vidím, že je to pro vás až překvapivě důležité, tak v případě změny zde doplním informace.

z tý odbor. poroty mě jímá děs, čuju lokální intouše :)

Miroslawek
04. 02. 2011
Dát tip
brackenridge: to je na několik delších vyprávění, která se sem nehodí

Povídej prehanej

Miroslawek
01. 02. 2011
Dát tip
mně by spíš zajímalo složení oné tzv. odborné poroty... s tím mám velmi zábavné zkušenosti

Da sa to chovat ako domace zviera?

Norsko 1
01. 02. 2011
Dát tip
gagarin, klidně in memoriam

moorgaan
01. 02. 2011
Dát tip
první cestu ke hvězdám jsem už prošvihl... ...Jirka Gagarin se souteze uz taky nezucastni, tak to jsem teda zvedavej, kdo to vyhraje???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru