Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

smutná a veselá

03. 02. 2011
19
83
1149
Autor
brackenridge

smutná

pohřbili tě v sadu

prdelí nahoru

abych si v té ďuře mohla

zaparkovat kolo

 

 

veselá

babička chodila do lesa ná dřivi

ná maliny

ná houby

ná brusinky

ná piču


83 názorů

Siggi
21. 02. 2011
Dát tip
POdívej, já jen konstatoval, že jsem tu dlouho nebyl a že se nestačím divit, že se místo na kritizování, nebo chválení autorova díla, změnilo na místo, kde se lidé napadají a urážejí. Tys mi na to odpověděl: "Mám tě snad obejmout?" V kontextu s předchozím textem ta věta zní dost ironicky a ironie není projev kladného postoje. Spíše projev nesympatie. To je vše, co jsem chtěl říct. nechtěl jsem rozproudit žádnou debatu. Prostě jsem se jen podivoval nad tím, kam jsou lidé schopni zajít a hlavně proč. To je celé.

Siggi
21. 02. 2011
Dát tip
Původně jsem to psal všeobecně. Tys zareagoval. Ale myslím, že jsem to napsal celkem jasně. Víc to nehodlám rozebírat.

Siggi
21. 02. 2011
Dát tip
Podívej, neznám tě a jsi mi docela fuk. Zvláště když mi dáváš najevo své antipatie. Jen jsem konstatoval, jak se místo pro kritiky k dílu autora změnilo v kolbiště kde se lidé hádají a navzájem urážejí. To o něčem svědčí.

Siggi
20. 02. 2011
Dát tip
Já se jen nestačím divit. Dlouho jsem tu nebyl a jen zírám.

sveřep
06. 02. 2011
Dát tip
:DDD

Dave Lister
04. 02. 2011
Dát tip
:_)))lidi to je teda prčáááá...a dali si do té držky hoší anebo né? sem se pobavila fak že jo :-)))

Douger
04. 02. 2011
Dát tip
=D No to ne!=D

..ani já ne..nemám náladu na vytáčení kohokoli..)

heartrate
04. 02. 2011
Dát tip
Já ho vůbec nechtěla točit.. když on se tak snadno nechá.. moc se omlouvám.. musím jít pracovat, lidi, za tohle nejsem placená..

..je to roztomilé.:.))

heartrate
04. 02. 2011
Dát tip
.. hele jak se za to stydí.. to je tak krásný.. :))

..nevypadá to tak..ovšem..marve.:o)))

heartrate
04. 02. 2011
Dát tip
Já taky.. sledovala jsem to v přímém přenosu a ani jsem nedutala.. Marvin je tvůj rytíř, víš to? taky bych chtěla mít rytíře.. :)

..brack..nezlob se..že ti to říkám..ovšem u této diskuse..či dvou kohoutů v ringu jsem se fakt pobavila víc..než u samotného díla.:)))) ..jo a kostka..jak se snažil připlést..¨že???? ..představ si..že mě kostka bloknul..noooo!!!!!!

zasil
04. 02. 2011
Dát tip
trapný

StvN
03. 02. 2011
Dát tip
Cože? Moje teta je hovado? Jinak trolling je, když se někdo sere do věcí, do kterých mu nic není. Vysvětlovat ti nic nebudu, protože metoda vysvětlování na tebe nefunguje, protože si stejně pořád meleš svou. Nezabrala na tebe ani metoda otázková, protože prostě ani neumíš jasně odpovědět na jasnou otázku. Na jednoduchou a jednoznačnou otázku Podle tebe to bylo jako slušný?, na kterou lze jednoduše odpovědět buď ano nebo ne jsi odpověděl: Jak ty na mě, tak já na tebe. Takže já už si z tebe můžu tak akorát dělat prdel. Ty prostě posloucháš jenom sám sebe, tak si to moc neber a uvolni se u následující scénky.

Honzyk
03. 02. 2011
Dát tip
:DDD

StvN
03. 02. 2011
Dát tip
A přijde ti jako, že koukám prdelí?

StvN
03. 02. 2011
Dát tip
Ty si fakt nepamatuješ, cos mi tu napsal jako první?

devian
03. 02. 2011
Dát tip
už jsou zase ve při

StvN
03. 02. 2011
Dát tip
Ty už si ani nepamatuješ, že ses do toho nasral a začal mi říkat, co mám jako podle tebe dělat, a že mam asi něco s očima, aniž bych tě já o něco žádal nebo ti poslal avízo? Ty už si to fakt jako nepamatuješ?

Honzyk
03. 02. 2011
Dát tip
...:P..

StvN
03. 02. 2011
Dát tip
Já jsem na tebe jako mluvil? Tys dostal nějaký avízo?

StvN
03. 02. 2011
Dát tip
Podle tebe to bylo jako slušný?

StvN
03. 02. 2011
Dát tip
Tobě to fakt přijde normální? Přitáhneš sem, začneš mě pérovat a nadávat mi a tobě to přijde jako normální? To myslíš vážně?

StvN
03. 02. 2011
Dát tip
To ty se neptáš nikdy. Přijde ti to jako normální?

StvN
03. 02. 2011
Dát tip
Ptal jsem se tě snad po názoru?

..teda..marvine!!!

StvN
03. 02. 2011
Dát tip
Co se do toho sereš Márvine?

Jsem plne uspokojena ;-))

StvN
03. 02. 2011
Dát tip
Myslim, ze se trochu precenujes. Myslim, ze vidis neco, co neni.

no vidis, StvN, mys v automatu na kafe!!!! to je zajimave! pe es nahodou vsimni si toho kontrastu mezi lyrickym pojetim, vulgarismy a pseudonarecim. ve smutne jsme literarne zpracovala folklorni povest, a ve vesele (ktera je paradoxne smutna) jsem skloubila melancholicke vzpominky na babicku v minimalistickem utvaru (sevrene).

StvN
03. 02. 2011
Dát tip
Ja tak nejak pochopim leccos, ale tohle uz je fakt. Za prvy to je otrepany vtip, takze to ani neni tvuj napad, za druhe zpracovani take vesmes zadne. To sem fakt kazdy muze vkladat cokoliv, co zrovna zaslechl v praci. Trab my ted mame v automatu na kafe mys.

no, to vis, musej se vkladat i zoufaly dila, jak jinak by mezi nima vynikly ty dila hodnotny?

StvN
03. 02. 2011
Dát tip
Jako tohle myslíš vážně? Sorry, ale tohle už je fakt zoufalý.

Tisovyluk
03. 02. 2011
Dát tip
to byla ta Čumnečumová, viď? já dřívávějc taky hodně chodila, ale teď právě taky přemejšlim jestli to neni všechno ná piču, dyť je to pochcaný vod lišek a jezevců.

ArnieR
03. 02. 2011
Dát tip
Smutná mě ohromila skvělým nápadem:D. Díky.

Siggi
03. 02. 2011
Dát tip
Brack: Já bych taky věděl.:-D *

Zuzulinka
03. 02. 2011
Dát tip
tak to bych tedy chtěla vidět, jak to ta bábi dělala!:-)

jejdavilda
03. 02. 2011
Dát tip
za tu první*

jejdavilda
03. 02. 2011
Dát tip
za tu první*

MarK.
03. 02. 2011
Dát tip
.. :);):D ..tvoje kroky po lese, cintorine su velmi zaujimave!:) .. *

Bosora
03. 02. 2011
Dát tip
Hmmm...

baaba
03. 02. 2011
Dát tip
:o)))

renegátka
03. 02. 2011
Dát tip
šťastná to žena!

Honzyk
03. 02. 2011
Dát tip
...jo, ty se nedas.).... babicka libi se mi vic: sikovna holka!))

heartrate
03. 02. 2011
Dát tip
Ta smutná je tak strašně smutná.. málem mě dohnala k slzám.. :'-)

..jj..to bude vona..:))))

ja mozna taky. mame na mysli stejnou ososbu? ;-D

..brack..já bych věděla.:.))))

Kentaur
03. 02. 2011
Dát tip
Ty brďo :D :D

nevim....fakt nevim....;-DDDD

:o))) ..tak komuu???

;-DDDDDDDD neeeeeeee

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru