Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Auriga

30. 11. 2001
4
0
1027
Autor
alcor

Keď mi bolo smutno

Auriga

 

                                            Ozvena biča

                                                                 V diaľke sa stráca

                                            Erdžanie koní

                                                                  Hrivy s vetrom vanú

                                            Hatíš im cestu vlastným

                                                                                       Podupaným telom

                                            A oni bežia

                                                               Bežia

                                                                        Nezastanú ...


Aenea
08. 01. 2002
Dát tip
Umím sice psát v latině, ale něco tak hezkého, jako je toto dílko, zas neumím já. Též klobouk, "který nenosím ;-)" dolů. Moc hezké.

alcor
03. 12. 2001
Dát tip
Za "rchaotickú ozhdádzanosť" sa ospravedlňujem. Pravdepodobne zlyhal ľudský faktor ale určite technika. Bolo to trochu ináč. Zámer bol spomaliť čítanie a upozorniť na dramatickosť "deja". Ďakujem za kritiku. Pomáha.

alcor
03. 12. 2001
Dát tip
Za "rchaotickú ozhdádzanosť" sa ospravedlňujem. Pravdepodobne zlyhal ľudský faktor ale určite technika. Bolo to trochu ináč. Zámer bol spomaliť čítanie a upozorniť na dramatickosť "deja". Ďakujem za kritiku. Pomáha.

Bacil
03. 12. 2001
Dát tip
Tip!

Siri
30. 11. 2001
Dát tip
* lííííbííííí * s Ť

Naso
30. 11. 2001
Dát tip
dobrá poetika, jasná súzvučnosť, len teraz mi tá rchaotická ozhdádzanosť riadkov trochu (bevidim v tom žiaden zámer) prekáža - ono to nie vždy musí spĺňať účel. Ináč obsah textu na výbornú, cítiť v tom voľnosť, nespútanú energiu hrív a kopýt, slobodu! Alcor (hviezdaň naozaj hviezdi T.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru