Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pravda a lež

07. 02. 2011
0
10
834
Autor
Fialik

nejsem moc zběhlý písmák. Píšu své pocity, myšlenky a úvahy vše co se mi honí hlavou tak jak to vidím nebo cítím. S gramatikou nejsem moc kamarád tak té si moc nevšímejte. :) ale jsem rád za každou kritiku a rád si nechám poradit od zkušenějších. Děkuji

Pravda,  to jest slovo ve kterém není lež, ale může člověk poznat jestli pravda není lež a naopak ta lež není pravda?


10 názorů

MarK.
08. 02. 2011
Dát tip
..doc ukecane a este pritom s otaznikom nielen u konci, ale i na zaciatku! (skus sa s tym este pohrat, bo je vidno, ze ani ty v tom este nemas jasno)

Norsko 1
07. 02. 2011
Dát tip
může. musí však pátrat, zkoumat a pokud se mu věci spojují v jeden fungující celek, ví, kdo ho podvedl

Janina6
07. 02. 2011
Dát tip
Ona někdy taková chyba dá vzniknout i něčemu zajímavému. Mimochodem, "Chybovat je lidské", to je taky pěkný citát, o kterém by se dalo přemýšlet.

Fialik
07. 02. 2011
Dát tip
Děkuji za připomínku. Ach čárka no chyba se může stát každému. Chybovat je lidské.

Janina6
07. 02. 2011
Dát tip
Pojmy jako pravda a lež jsou strašně relativní. Obecně, bez konkrétní situace, se na tom asi nedá moc nového vykoumat... Je ale půvabné, jak takové umístění čárky v souvětí úplně změní smysl na nesmysl. Pravda, to jest slovo ve kterém není.

Fialik
07. 02. 2011
Dát tip
To určitě bylo ale nevyznělo by to tolik a hlavně by to nebylo jako citát či úvaha. Děkuju za kritiku vážím si toho.

Winter
07. 02. 2011
Dát tip
A nebylo by jednodušší postmoderně pronést, že pravda je lež?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru