Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mäkká schránky šupín

12. 02. 2011
2
4
552
Autor
-Pathagonia-
V polospánku zacítila ako po nej niečo lezie.
Zacítila ten rýchly pohyb malých nožičiek, ktorý sa presúval k stehnu.
Strhla sa a vykríkla.
Rukou sa impulzívne dotkla stehna, nahmatala niečo drobné a celou silou to hodila do rohu miestnosti.
Naplo ju.
Od detstva mala sny, v ktorých ju strašil chrobák.
Vždy keď  spala, predstavovala si, že z tmavého kúta vylezie tá hnusná,odporná háveď, pošpiní jej čisté telo ošťanými nožičkami, vlezie jej do ucha, drobnými chodbičkami prelezie k mozgu, vyserie tam milion drobných vajíčok, z ktorých sa vykľujú larvy a tie...tie jej budú z mozgu vyhryzávať obrovské krvavé kusy mäsa, ktoré bude hniť a vytekať jej cez nos a hrdlo, kým sa nezabije.
Striasla sa a podišla k oknu.
Prešla si rukou po čele a utrela si z nej pot.
Vytiahla rolety.
Svetlo sa rozlialo po dlážke rovnako ako krv z mŕtveho batoľaťa v kúte.
Z ucha mu začali vyliezať mravce.
Skočila tam a začala dupať...
 

 

4 názory

:-)na lúkách si asi v tomto prípade neschrumneš čo? chrobáčik:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru