Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Slohové cvičení

17. 02. 2011
4
6
403
Autor
kysely zeli

Můj strejda je blázen. Říkala mi to teta. Sypala zrovna králíkům. Volala na ně:

„Králici, kluci ušatý! Přestanou šukat a běžej hamat!“

Vždycky jsem si myslela, že blázen je teta, ale prej ne. Možná jsou blázni oba. Nicméně psa vykopal strejda.

Jo, fakticky, když pošel Cézar, zahrabala ho teta do hnoje. Druhý den v hnoji díra a strejda nikde. Našli ho u vodárny. Seděl na kameni a balzamoval Cézara. Pes byl naštěstí ještě čerstvý. Nekazil se. Mouchy mu sedaly jen na oči. Strejda plakal a mrtvolu hladil. Když nehladil, lil na Cézara formaldehyd. To je prej taková tekutina, která uchovává mrtvoly v bezvadném stavu. Aby vypadaly jako živé.

Psa mu sebrali a spálili v kotelně. Jenže já se od té doby bojím tam jezdit na prázdniny. Ne kvůli strejdovi, ten je neškodný blázen, ale... co kdyby se mi něco stalo a teta mě zahrabala do hnoje?


6 názorů

Metta
17. 02. 2011
Dát tip
dobrý...možu si to jako cvíčo přeložit do němčiny a franštiny ? určo tím potěším učitele:)

Norsko 1
17. 02. 2011
Dát tip
mrtvej pes

moorgaan
17. 02. 2011
Dát tip
..a nebo bys musela prestat sukat a jit hamat.-))

:o)))..nebooooj..strejda by tě vykopal!!!!

Josephina
17. 02. 2011
Dát tip
v zem se obrátíme .. kde jsem to jen četla? ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru