Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krátký příběh dne...Mimoškolní aktivity

17. 02. 2011
0
1
575

Není mým stylem šířit pomluvy, no přece jenom je mou povinností informovat Vás, studenty školy o skandálu, před kterým vedení školy zavíralo oči a jeho aktéry "odměnila" pouhým slovním napomenutím. Určitě všichni znáte učitele Vágnera a Maláska. Na pohled slušní pedagogové, kteří před rokem nastoupili do své funkce a studentem šli příkladem a trávili s nimi někdy i svůj volný čas, pokud měli problém s učivem, apod. Bohužel některé studenty, nebo spíš studentky s ním trávily čas opakovaně a víc než by se patřilo. Slečny nebudu jmenovat konkrétně, ty už teď litují svých činů a musí snášet následky, ale nechápu jak je možné, že vedení, nebo zákonní zástupce studentek se nijak vyznamně nepodíleli na tom, aby i učitele patřičně potrestali...Já jako spolužačka jedné z obětí jsem rozčarována z takového přístupu školy. Všichni kompetentní věděli, co se tady děje, přesto nezasáhli. Malásek a Vágner pořád učí. Pořád hrají na city studentům, přesvědčují je o své "nevinnosti" a vodí si mladé, naivní husičky k sobě domů. A holky se můžou zbláznit, protože ten pěkný modrooký učitel tělocviku, nebo ten šarmantní dějepisář po nich "jdou". Přitom jsou to ony,kdo jsou v pasti. Jedna holka musela jít dokonce na potrat. Když oznámila Vágnerovi, že je těhotná, ten zmrd ji vyhrožoval, že se postará o to, aby ji vyhodili ze školy, že každému namluví, že to dítě má s nějakým učitelem, samozřejmě s někým, koho chtěl vyšachovat ze hry, někým, kdo mu už pěkně dlouho šel na nervy a chtěl dokonce odhalit jeho pravou tvář. Pan zástupce Ebner.Rozhodla jsem se, že s ním promluvím, abychom společně vymysleli plán na jejich "svržení". Zpočátku moc nesouhlasil, bál se vyšší moci, paní ředitelky, která oba učitele hájila tak aktivně, že by si jeden mohl myslet kde co. Nakonec zástupce souhlasil s mým nápadem. V pondělí další týden, jsem se rozhodla, že svedu Maláska. Nenechal se dlouho prosit. Byl to nadržený úchyl a mladé masíčko ho lákalo, v každý den a každou hodinu, minutu, i vteřinu. Samozřejmě vzala jsem s sebou diktafon a šla na to docela z "vostra", pak když jsem získala dostatek kompromitujících skutečností, jsem mu řekla, že jsem si to celé rozmyslela. Jen tak- tak jsem unikla z jeho slizkých spárů...V úterý přišel na řadu i Vágner. Naše schůzka probíhala přibližně stejně jako s Maláskem. Ve středu měl Ebner nahrávky na svém stole. Byl značně nervózní, no věděl, že jeho morální povinností je tyto černé ovce vyhodit. Nemohl však počítat s ředitelkou, proto se obrátil rovnou na kraj. Tam s nemravnými učitely neměli slitování. Nakonec odstopila i samotná ředitelka, protože s narůstajícím počtem pomluv, které se šířily jako mor, byla její autorita a pověst ohrožena. A já jsem dostala od zástupce pochvalu. Víc než z ní jsem se ale těšila ze skutečnosti, že věci jsou už konečně v pořádku a studentky se nemusí bát toho, že by je rozptylovaly nějaké další podobné "vlivy", protože nově vyjmenovaný ředitel se postaral o to, aby na škole učily jenom profesorky, ženy. Kromě Ebnera, samozřejmě. :) A co vaše škola? Je vám tento příběh povědomý? Víte, že se tam děje něco nekalého a bojíte se zakročit? Někdy je nedělat nic a jenom bezmocně přihlížet situaci tím nejhorším činem. Je to jako by jste se na těch ohavnostech taky podíleli....


1 názor

Metta
17. 02. 2011
Dát tip
u nás si pro takového pana učitele došel žárlivý přítel jedné z postižených, bo se jí hrabal v poště, kam jí ten blbec posílal milostné dopisy na společnou adresu. Hodil ho obloukem na chodník a od té doby ho nikdo neviděl. :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru