Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kapitola třetí- Proč???

05. 03. 2011
0
0
503
Autor
Kokynek

Tak co přečtl/a sis tohle??? Tak napiš prosím komentář... Díky.

Můžu vám jen říct, že jsem si to od našich pěkně slízla…

Sandra prostě taková rozmazlená, ale je taková, já to tak beru.

Teď vám budu vyprávět o nemožným, tak se pěkně usaďte a poslouchejte.

Je sobota sedmého listopadu a celá naše rodina Marečkova si vyrazila na procházku kousek za město…

Výborně jsme se bavili i dokonce Sandra věnovala zvýšenou péči Emě. Ptáte se proč ne mě??? No, asi protože už spolu skoro čtyři roky nemluvíme.

Najednou se ozvalo:

,,Crrrrrrrr!!!!´´

Tátovi zvonil mobil a tak ho vyndal z náprsní kapsy bundy a řekl:

,,Ano…´´

,,Jak to myslíte?? ´´

Máma se pozastavila a řekla nám:

,,Děti, jděte napřed my vás s tatínkem dohoníme…šup, Šup!!!´´

,,Ne, vždyť máme ještě půl roční smlouvu…To nemyslíte vážně…Máme tři děti co jako máme dělat???´´

Řekl táta do mobilu.

,,Nashledanou!!!´

  Šli jsme sice ve předu, ale když jsem se otočila tak jsem viděla jak táta sedí v dřepu a šeptá něco mámě.

Bylo mi ho trochu líto, protože jsem ani nevěděla o co se jedná jsem se zase otočila a šla jsem dál.

Naši se brzo k nám přidali. Pochodovali jsme jak říkala Sandra jako parta debilů k domu kde máme byt.

Vylezli jsme dvoje poschodí a táta strkal klíč do zámku, ale nešlo mu to.

Ségra na měj zakřičela:

,,Tati, dělej prosim tě mám tam líčení a slepila se mi řasa!!!´´

,,Mám to zkusit???´´

Zeptala se máma.

Když se máma střídala s tátou tak jsem jen viděla nápis na, který zněl:

,,Exekuce´´

V tu chvíli mi to došlo, táta asi s mámou přišli o práci.  

Rodiče nevěděli co mají dělat. Žádné kamarády ani známe nemáme, kvůli naší panovačný povaze…

Vyšli jsme jen tak před dům a sedli jsme si na jeho práh.  

  Mamku v tu chvíli něco napadlo vzala mobil a někam volala:

,, Ahoj Nelo, prosim tě….´´

Pak mamča něco zabrumlala a já ani nevím co…

Jediný na co si matně vzpomínám je asi to, že bylo hrozně pozdě a svítili pouliční lampy.

Nakonec někdo přijel a pak už nic….


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru