Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Souhra (NE)náhod

10. 03. 2011
3
3
909
Autor
gasoufa

 

Kdyby mě byla bývala nedošla káva a mlíko , tak bych nešla do toho obchodu.

Kdyby byl býval ten obchod neměl zavřeno , nešla bych parkem.

Kdybych byla bývala nešla parkem , neměla bych na šatech flek od jahodové zmrzliny malé ztřeštěné holčičky.

Kdybych byla bývala neměla na šatech ten flek,nešla bych k té kašně s ledovou vodou.

Kdybych byla bývala nešla k té kašně,nenašla bych na zemi desetikorunu.

Kdybych byla bývala nenašla tu desetikorunu,nezamířila bych do pekárny pro čokoládový croissant.

Kdybych byla bývala nezamířila do té pekárny , nepotkala bych svého bývalého spolužáka Pepu.

Kdybych byla bývala nepotkala bývalého spolužáka Pepu,nedostala bych pozvánku na jeho večerní režijní debut v divadle.

Kdybych byla bývala nedostala tu pozvánku do divadla,nešla bych do toho nového sekáče.

Kdybych byla bývala nešla do toho sekáče,nekoupila bych si nejkrásnější šaty na světě.

Kdybych si byla bývala nekoupila ty nejkrásnější šaty,tak bych na to večerní představení nešla.

Kdybych byla bývala na to představení nešla,neviděla bych tě tam hrát.

Kdybych tě tam byla bývala neviděla hrát,nezdržela bych se na skleničku v divadelním baru.

Kdybych se byla bývala nezdržela v divadelním baru,nevěděla bych, že tam pracuje moje kamarádka z dětsví.

Kdyby tam byla bývala nepracovala moje kamarádka z dětství,šla bych po jedné skleničce domů.

Kdybych byla bývala šla po jedné skleničce domů,tak bysme se u toho baru nepotkali.

Kdybychom se byli bývali u toho baru nepotkali,nebyla bych nervozní z tvé okouzlující přítomnosti.

Kdybych byla bývala nebyla nervozní,tak bych se tak rychle neopila.

Kdybych se byla bývala neopila,tak bych ti nikdy neřekla,že lepšího herce jsem nikdy neviděla.

Kdybych ti to byla bývala neřekla,tak bysme spolu další tři hodniny nemluvili.

Kdybychom spolu byli bývali další tři hodiny nemluvili,neměla bych pocit,že se snad i zamiluju.

Kdybych byla bývala neměla pocit,že se snad i zamiluju,nemyslela bych na tebe následujících několik dní.

Kdybych na tebe byla bývala tolik nemyslela,udělala bych tu zkoušku hned na poprvé.

Kdybych ji byla bývala udělala hned napoprvé,nešla bych se opít.

Kdybych se byla bývala nešla opít,nepotkala bych onu kamarádku z divadelního baru.

Kdybych bývala byla nepotkala onu kamarádku,nesehnala bych si na tebe telefoní číslo.

Kdybych si byla bývala nesehnala tvoje telefoní číslo,tak bych ti nikdy nezavolala.

Kdybych ti byla bývala nikdy nezavolala,nikdy bysme se spolu nevyspali.

Kdybychom se spolu byli bývali nikdy nevyspali,tak bychom v tom nepokračovali dalšího půl roku.

Kdybychom v tom byli bývali nepokračovali dalšího půl roku,tak bych tě třeba nezačla milovat.

Kdybych tě byla bývala nemilovala,nebrala bych to tak vážně.

Kdybych to byla bývala nebrala vážně,nechtěla bych,abys to bral vážně i ty.

Kdybych byla bývala nechtěla abys to bral vážně,neřekl bys mi,že vlastně miluješ jinou.

Kdybys mi byl býval neřekl,že miluješ jinou,nebyla bych zklamaná,zhrzená,nešťastná a se zlomeným srdcem.

A kdyby mi byla bývala před rokem nedošla káva a mlíko,nikdy by se to bylo bývalo nestalo.


3 názory

gasoufa
10. 03. 2011
Dát tip
protože heppyendem to končí málo kdy,-)

heartrate
10. 03. 2011
Dát tip
To je hezký.. škoda že bez happyendu..

hodniny nemluvily nejspíš hodiny nemluvili? jinak dobrý řetezec...tipuju

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru