Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

co je realita?

14. 03. 2011
0
8
506
Autor
seinfeld

aneb je nejistota JEDNOZNAČNÁ? nejistota nám nic neříká. je nejistota jediná jistota? může být nejistota jistá?

Co je realita?

Je to to co vidíme?

Nebo je to to co jíme?

Nebo je to to co pojímáme jako konceptuální data-sense souhrn mající smysl?


Jsou dějiny realita?

Má člověk dějiny?

Jsi ty ty čtenáři součástí mých dějin?

Formuješ mou mysl? Jsou tvé odpovědi tvořením mne samého?


Bylo by SEZENÍ realitou I bez existence ŽIDLE?


Ano

Ne

Případně proč


8 názorů

Winter
15. 03. 2011
Dát tip
Štěpán má pravdu, tohle úvaha není. U úvahy se musí myslet.

StvN
15. 03. 2011
Dát tip
Tohle sem spíš nepatří. Kdyby to byla aspoň úvaha. Ale takhle.

Petrusha
15. 03. 2011
Dát tip
úvaha? len kopa na kopu nakopených otázok, ale po uvažovaní nevidím ani stopu

synáček
14. 03. 2011
Dát tip
To, co vidíme, jíme, pojímáme, pochopitelně ano… Dějiny (nezkreslené) ano. Součást tvých dějin je (ze všeho nabízeného) pouze jen to, co ty (skutečně) přijmeš. Sezení bez židle, třeba na holé zemi, realitou být může. Sezení na židli, bez židle, je blbost.

konias
14. 03. 2011
Dát tip
:-)) takovej rychlej výcuc z toho, co trápilo většinu filozofů...od metafyziky přes filosofii dějin a kritickej realismus až někam k fenomenologii...to má tu výhodu, že nelze čekat, že by jsi ty nebo kdokoli jiný dokázal odpovědět - nevyvolává to přehnaný očekávání :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru