Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šílenství v klubu Parník

04. 12. 2001
0
0
974
Autor
člobrda

UUUAAAAAÁ

Jsem v dobré náladě ze sobotního dne.
Zašel jsem do klubu Parník, bylo to naprosto úžasné.. no si to představ: pianista - slovák, ten řádil jako divej, s ohryzkem v krku a tajemným úsměvem při sólových kusech, saxofonista - američan z Bostonu, kterej dovede krásně uhýbat saxofónem a tóny si mě dokonale omotal kolem trouby sága, bubenik - to byl polák, kterej ze sebe vytloukl naprosto všechno a dostal mě na klepání po okraji bubnu, uuahuuů, a basista byl mladej Čech, kterej když se rozbrnil, tak se mu z toho velikého kontrabasu vyklubala krásná tanečnice.. a já se ztrácel mezi klapkama nástrojů a protahoval strunami a uhýbal paličkám bubeníka a schovával se před nima pod činely, jihiiii, a víno mi také chutnalo a pak už jen zbývalo projít pár krásných barů.. no domů jsem se dostal ranním vlakem a na spánek před nedělní šichtou nezbylo než něco přes hodinku, ale byl jsem v tak dokonalé pohodě, jako nikdy, ještě teď vidím, jak saxofonista přivíral oči až měl docela malou škvírku na místě očí a saxofon šel akorát tak vysoko, aby mi to rozkmitalo míchu jako strunu a já se celý rozpouštěl v té jejich a mé hudbě tak, jako se teď rozpouští lžička cukru v kávě  Ebony….


Climaster
04. 12. 2001
Dát tip
:o))..

Vio
04. 12. 2001
Dát tip
Jo, ostravský Parník...

hele ty američane, poláku, Čechu, docela se divím, že jsi mohl být v pohodě, když ti tak rozkmitali míchu

Gastarbajtr
04. 12. 2001
Dát tip
to mohlo bejt ale fakt dobrý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru