Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na zeleném koberci

08. 04. 2011
1
13
2174
Autor
lenkak
Přišla jsem si ukrást inspiraci
až k ní do bytu.
Zloděj
snů, čistoty
a rodiny.
 
Kudy uteču,
neodejdu,
NEDOKÁŽU!
 
Jak se pozná předem prohraný
BOJ?
Sama se sebou
- nebo s čím-
s větrnými mlýny, holčičko!
 
Bezvětří prázdné duše
kde v koutku
slastí vzdychá
na zeleném koberci
ONA
 
 
 
 

13 názorů

lenkak
01. 04. 2013
Dát tip

Rozhodně souhlasím, s odstupem cca dvou let to vidím stejně, ba i hůř :)  Tehdy to většinou byly spíš ty indispozice, než nějaký "umění". Díky za čtení!


MNo, jak píší kolegové, řekl bych, že úplně špatné to rozhodně není, ale četl jsem od tebe i lepší věci.  


lenkak
09. 04. 2011
Dát tip
Davide, já jsem natvrdlá, jaký žlutý nahoře? :-) Ale jo, já to beru, nejsi morous, naopak si vážím toho, že mi napíšeš, co si fakt myslíš. Jen u IVA už podruhý postrádám vysvětlení toho, co mi napsal. Já beru, že se to nelíbí nebo nesedí, ale pak mě taky zajímá proč- abyh se mohla příště vyvarovat chyb...

lenkak
08. 04. 2011
Dát tip
Taková kritika mě dál neposune, přesto děkuju.

IVO
08. 04. 2011
Dát tip
Myslet znamená nic nevědět, Lenko. Z určitých situací je asi opravdu nejlepší "vypsat se", ale na literární dílo mám o fous větší nároky, asi tak.

lenkak
08. 04. 2011
Dát tip
O co myslíš, Ivo, že tam tedy jde? ;-)

IVO
08. 04. 2011
Dát tip
Moc prvoplánově průhledné, než abych to mohl nazvat básní.

lenkak
08. 04. 2011
Dát tip
Takže jak?? :-D

lenkak
08. 04. 2011
Dát tip
Nenapsals to omylem k něčemu jinýmu? ;-) Možná nekoordinované, ale rozhodně to bylo rozmyšlené až až. A hlavně jsme se asi nepochopili, není to rozhořčená báseň, která si stěžuje.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru