Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Partnerské radosti

08. 04. 2011
2
2
473

 

Tak tu sedím u záchodové mísy a má tělesná stránka se zmítá třesem, aby v ní náhodou nebylo víc než doporučené procento tuku. Na mých rozkošných bílých ručkách se skví jemně natrávený guláš a žaludeční šťávy. Barva zuřivě rožvýkaných zaručeně masových buřtů vhodně ladí s barvou cigaretového strupu. Otřu to aranžmá toaletním papírem s mráčky, spláchnu, vyvětrám a vypláchnu si ústa, abych ještě ke všemu nepřišla o zářivou bělost svého předkusu.

 

V koupelně pak odhalím několik nových strií jako následek snahy o stálou váhu.

 

A taky, že ten monstrózní beďar strategicky umístěný pod pravou lícní kosti mě hodlá ctít svou přítomností asi navěky.

 

 

Když pak zaťukáš na okno, jsem připravena. Beďar je pokryt makeupem, prořídlé řasy obalené černou barvou a v bytě již nejsou cítit zvratky. Nezapomněla jsem ani na chloupky okolo řitního otvoru.

 

 

A pak se div, že jsem nasraná, když hodláš trávit večer zaníceně vážnou diskusí o naší budoucnosti; a co víc, o tom, jestli budeme naše děti vychovávat  v  křesťanském duchu .


2 názory

BigBivoj
08. 04. 2011
Dát tip
ho hóó :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru