Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Březen 2011 - Hlasování

12. 04. 2011
3
29
4002
Autor
StvN

Za měsíc Březen byla na Povídku měsíce nominována tato díla:

 

Kategorie: Nominace - 011_03 
Devátý schod Chazzy 2011-03-31 Nominace - 011_03  
Navečer Olivka 2011-03-05 Nominace - 011_03  
O jídle nebo o lásce StvN 2011-03-01 Nominace - 011_03  
POZNEJ SVÉHO BLBA Měrka_out 2011-03-30 Nominace - 011_03  
Upomínka Janina6 2011-03-31 Nominace - 011_03  
Vrátnej MezzoMix 2011-03-31 Nominace - 011_03  
Znáte Bořka? Kamil Sikora 2011-03-31 Nominace - 011_03
 

 

 

Do konce dne 22. 4. 2011 je možno hlasovat pro tři (dva, nebo jeden) nominované texty zde, v komentáři, a to tak, že se uvede pořadí těchto tří povídek včetně odůvodnění.



Hlasování označte jako vážnou kritiku.



Další podrobnosti a informace v klubu Povídka měsíce.

 

Děkuji.


29 názorů

Janina6
25. 04. 2011
Dát tip
Díky moc všem, kteří jste mi dali hlas, bylo mi ctí sejít se v jednom kole s šikovnými povídkáři.

StvN
25. 04. 2011
Dát tip
Děkuji všem, kteří hlasovali. Tímto je hlasování ukončeno.

Tragicus
23. 04. 2011
Dát tip
1. MezzoMix 2. Olivka 3. StvN

katugiro
22. 04. 2011
Dát tip
se děsim, jestli nejsem moc ovlivněnej tou noční hodinou a nepřecenil jsem olivku... no ale děcka, třeba bořek je vtipnej, ale čet jsem ho už tak desetkrát :)

katugiro
22. 04. 2011
Dát tip
Stíhám! 1. Navečer 2. Vrátnej 3. O jídle nebo o lásce komentáře pod díly jsou z časových důvodů tentokrát stručnější, a přestože jsem četl všechna, neumístěná díla jsem nekomentoval, což mě upřímně mrzí

Tragicus
21. 04. 2011
Dát tip
Nerozumis, to by bylo hloupe slovickareni. Zlata medaile je na urovni konecneho vysledku, nikoliv jednotliveho hlasovani. Mel udelat to, co nakonec udelal - rozhodnout se.

Tragicus
20. 04. 2011
Dát tip
Dve prvni/druha/xy-nta mista ve vysledku byt muzou, to se prece stava v PM celkem bezne, ale to je neco jineho.

baaba
16. 04. 2011
Dát tip
1. Kamil Sikora - nezábavnější ...Bořek je zmetek, jakejch je okolo nás mraky. Tady je výborně vykreslenej. 2. StvN - nejživější ...nemá to sice nějakej echt konec. Mně to ale vůbec neva. Moc pěkně vystevěnej dialog dvou vesmírů. 3. Janina6 - nejpovídkovější. Ztráty a nálezy v knihovně. Pointa, příběh, dle mého to mohlo být i kratší a ajťák z textu drobně vyčuhuje do strany.

StvN
15. 04. 2011
Dát tip
1. Kamil 2. Janina Kamil svou povídku zvládl velice dobře a v podstatě se jí nedá nic vytknout. Janina je těsně v závěsu, povídka na mě udělala dobrý dojem.

Janina6
14. 04. 2011
Dát tip
1. StvN: O jídle nebo o lásce Na StvNově povídce se mi líbí například to, že se autor nepodbízí čtenáři. Nevymýšlí pro něj zaručeně strhující příběh, šokující scény, nečekané dějové zvraty. Popisuje úplně nenásilně nějakou zdánlivě všední situaci. Přesto má text zvláštní atmosféru, pro kterou se ke čtení vracím. Jako by bylo mnohé jen naznačeno a nedořečeno. 2. MezzoMix: Vrátnej Vrátnej splňuje moji představu "klasické" povídky. Má zajímavý námět, promyšlenou kompozici, výborné dialogy, elegantní vyjadřování a spoustu inteligentního humoru. První místo jsem mu nepřisoudila snad jen proto, že po dočtení už nemám potřebu číst znovu. 3. Kamil Sikora: Znáte Bořka? Nějakého toho Bořka známe asi všichni, a Kamil toho týpka načrtnul výstižně a vtipně. Jinak je mi líto, že mi při té silné konkurenci nezbyly body pro Chazzy a Olivku, které obě napsaly zajímavé povídky a máme se od nich určitě ještě na co těšit.

bestye
13. 04. 2011
Dát tip
1. místo - Devátý schod 2. místo - Navečer 3. místo - Vrátnej Komenty u děl.

OK, nebudu dělat problémy... 2. místo StvN 3. místo Janina

Tragicus
12. 04. 2011
Dát tip
Nevim, StvNe, mohlo by se to brat tak, ze Kamil hlasuje jen pro dve mista, pricemz na druhe dava dve povidky, tedy prvni ma dostat dva body a ty dalsi se rozdeli o jeden bod nalezici druhemu mistu. Nebo muzes zabzucet, napsat: "Fatal error: Incorrect voting format" a nepocitat jej vubec.

Winter
12. 04. 2011
Dát tip
1) Mezzomix 2) Kamil Sikora 3) Janina 6 ale je to těžký, protože dilatace mezi prvním a druhým místem je pro mě tak silná, že bych nejraději dal druhé a třetí povídce jenom po bodu. Nicméně k důvodům. Ad. 1 ) K téhle povídce nejde moc napsat, nejen, že má skvělé dialogy, děj, satirický podtext, ale hlavně: má koule! Ad. 2) Ok, na Kamilovi mi trochu vadí, že vtípky nejsou moc originální, spíš se vezou všechny v jediné linii: Bořek je hajzl, proto naprosto všechny úšklebky půjdou tímhle směrem. Pokud si humor představíme jako osten, pak u téhle povídky je sice velký, ale pouze jeden, pokud bychom povídku otočili, tak nám zmizí z pohledu - což je rozdíl od Mezzomixe, jehož text se podobá spíš pořádnému mořskému ježkovi. Ad. 3) janina e doufám neurazí, když tady napíšu, že na jednu stranu sice oceňuju jasnou a účelnou stavbu textu, ale na stranu druhou text nenaplňuje to, co od literatury očekávám, tedy "rozřešení zásadních otázek tohohle zkurvenýho světa" .)

StvN
12. 04. 2011
Dát tip
Nemam predstavu, jak to mam pocitat. Kamile, kdyby se ti to behem hlasovani rozlezelo, tak to jeste aktualizuj.

Tragicus
12. 04. 2011
Dát tip
A nebo take dva body prvnimu a pul bodu zbylym. Musi byt samozrejme nejake penale, kdyz je clovek trouba a neumi se rozhodnout. Ale to je samozrejme na StvNovi, ten to bude pocitat.

Tragicus: A stejně tak by neměl by být problém udělit 1,5 bodu oběma... Viz ZOO San Antonio, kde geniální gorila Alex v osmdesátých letech zvládla jednoduché operace se zlomky:)))

Tragicus
12. 04. 2011
Dát tip
To naschval porad vymyslis nesmysly, Kamile? Nebyl by problem udelit 1 bod (ano, zamerne jen jeden) obema dilum, ale z principu by to chtelo, aby ses rozhodl.

1. místo: Měrka. U mě žádné překvápko... Dobrý, drsný příběh. Méně brutální než obvykle, ale jako vždy syrové. Dá se číst i víckrát. Méně humoru, zato víc opravdovosti... A abych to trošku ztížil pořadatelům, 2-3 místo je remíza... 2-3. místo: StvN. Uvěřitelné dialogy (tím myslím neafektované) a úprava, tím převyšuje ostatní, ale trošku mi chybí úvod. Na můj vkus skok hned do děje, na druhou stranu kladně hodnotím, když je název šikovně zakomponován do děje... a spolu s touhle povídkou... 2-3. místo: Janina. Fakt dobrá povídka... Za normálních okolností jasný kandidát na vítěze, ale tohle kolo je hodně nabité. Jinak hodnotím bodově stejně jako StvN... Rutina, dialogy, úprava atd...

Muamarek
12. 04. 2011
Dát tip
Sešly se...

Muamarek
12. 04. 2011
Dát tip
Sešli se tu pro mě tři texty, jež mě velmi oslovily. Jeden svým vtipem a satirou, druhý svou jemností a třetí svou brilantností. Pro mě: 1. místo - Vrátnej MezzoMixe 2. místo - Znáte Bořka? od Kamila sikory 3. místo - Upomínka od Janina6 Marek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru