Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První zářez

20. 12. 1999
1
0
843
Autor
Ajmadneas

Za zcela pohodových podmínek vnořuji se do světa "literatury", která mi po internetu zajistí beztrestnost mých myší "Lenek". A zůstanu nepochopen?


__toto jsem nevymyslel já. To napsal můj mozek___
------budete reagovat?------

Kdo ví, jak se vyvine můj sklon k náhodnosti slov, jak skončí krutost nahodilosti těchto mých výplodů... Co asi řeknete po mém prvním pokusu o neveršovanou báseň??? Kdyby smysl měl jako život v milosti, kdyby k něčemu spěl, jak láska, kdyby poznával hloubku žití, měl by smysl? Existuje náhoda? Bůh to ví...
Amadeus
08. 01. 2000
Dát tip
chtěl bych vědět, co čteš - pošli to Amadeovi, jako odpověd.

Merle
22. 12. 1999
Dát tip
Na mě si moc nepopasou :-(( Kde nic není, ani myši nežerou.

Ajmadneas
22. 12. 1999
Dát tip
To ALOHA:
Odkdy jsou myši hmyz? :-)))
Pochopil jsem to tak správně, že se ta omluva vztahuje k myším...???

ALOHA
22. 12. 1999
Dát tip
To Ajmadneas: myslela som lienky, podľa encyklopédie sú hmyz. Ja viem, to je tá jazyková bariéra.. Dobre, teda po rozume mi chodili tvoje lienky=česky, berušky. Všetkému, čo je v úvodzovkách prikladám večšiu doležitosť, myši som sa tým pádom úplne prehliadla. Ty jeden hnidopich.

ALOHA
22. 12. 1999
Dát tip
Chcem predísť tomu, na čo sa ma Ajmadneas chystá upozorniť.. V predposlednej vete som chcela napísať čosi iné :-), ale som vlastne slušná a to "sa" je iba pozostatok spontánnosti ..

Ajmadneas
22. 12. 1999
Dát tip
:-) Debata na úrovni a o původním tématu. :-) Ale aspoň jsem se naučil nové slovo. Lienka=beruška. To se mi líbí. Dík.

ALOHA
21. 12. 1999
Dát tip
A som ti za to vďačná, aj keď mi trochu z tých oblastí ujedli :-))) No skôr je to tak, že oni sú mi potravou. Prepáč, že som sa pustila do tvojho hmyzu :-)))

ALOHA
20. 12. 1999
Dát tip
Zaujímavé, tvoje myši a lienky sa tu naozaj beztrestne potulujú, ale nebehajú zas tak celkom splašene a náhodne. Predsa len sa o niečo pokúšajú .. K tej tvojej otázke, náhoda podľa mňa existuje, ale má svoj vznik v niečom, čo sa stalo dakedy predtým, takže si za tie náhody vlastne samy môžeme.. Keď Lienky pustíš na lúku, a Myši na pole, kde budeš ty ? :-)))

Ajmadneas
20. 12. 1999
Dát tip
Když já vypouštím tyto typy myší "Lenek", oni nejdou na louku ani na pole, ale hledají potravu přímo ve vašich mozcích - v oblastech porozumění a pochopení :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru