Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ON TU JE,

14. 04. 2011
0
1
409
Autor
ZÁHADNÁ

ON TU JE

Sedím tu a on tu je a já ho vidím a když se otočím tak zmizí, ja ho cítím jen se otočím jen oči zavřu tak doufám že se dveře pohnou. Já vím že tu je a já ho vidím jen ze zavřenýma očima, jak jen mu poděkovat za tu noc co proklínám co mě v mém pokoji navštěvoval a já se bála tajemna, sedím a on tu je ja to vím jak jen říct dík moc za tu noc noc co proklínám proklínám já tu sedím a vím že se dveře zas otevřou a mě oči zavřou je to tak krásny já tě vidím a ty to víš že tu jsem. Já tě prosím odpust za tu noc za tu noc co ses nenápadně a nevině objevil ve dveřích a já řekla zůstaň jen zůstaň a do mé duše vstup u mě můžeš zůstat jak dlouho jen budeš chtít. Já tu sedím a dveře se hýbou ale nikdo hmatatelný v nich nestojí, díky moc za tu noc co dnes již proklínám, já díky moc až se otočím tak zmizí. Já tu sedím sama sama, ale tak to vidí jen ostatní,  já tě cítím a když se otočím tak zmizíš do světa plného nadějí neviny jsi anděl co nás opustil.


1 názor

woody.mirek
14. 04. 2011
Dát tip
OPRAVDU K ZAMYŠLENÍ,

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru