Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KAFONĚK NA MĚSICI

14. 04. 2011
0
0
928
Autor
woody.mirek

KAFONĚK NA MĚSICI                                                                                                                   Kafoněk zašel za Remkem aby ho vzal na oběžnou dráhu a vypustil ho na měsici že by si rad pohovořil s měsičnany o poměrech se svicenim na naši zemi že to odbejvaj protože při slunci si muže čist přiručku jak ulovyt hada aniž bi ho uštknul ale při mněsici nepřečte ani navod jak rozdělat ohen bez zapalek,pomoci lupi slamy a benzinu , tak že tudleva zabjehnul do kravyna kde chtěl aby mu krava svytila očima, jalovyce netušila co Kafon chce a nakopla ho do vajec, kde se složil vypadnul mu kanystr s naruče který choval jako děcko,byk abi nevyšel ze cviku nakopl Kafonka do ksyftu kde kopytem hodil jiskru o zub s křemene kterej si nechal udělat od mystra sochaře kterej mu vytesal ze žuli  tak krasnej ratafak že mu ho zavyděli  i zbjěratele kuryozyt. Při jiskře co vylitla s Kafonkove huby chytla spařena krmna slama a do pul hodiny klesl kravyn popelem.Kafoněk aby se zbavyl zodpovjědnosti to svedl na obyvatele z mněsice že flakali sviceni že nerozluštil ani manual co mu načmaral přitel piroman na promaštěnej ubrousek,nepřečet ani když mu hořel v ruce plamenem. Remek se zovfalstvy s Kafonkovych najezdu začal koktat a zadrhavat se a proto se nechaval zapirat abi se snim nemusel setkat.Při samotnym odletu se Kafon zavřel na zachodě rakety.Remek se sračkou s nervozyty se šel vysrat do strojouny,při odpočitavani ruskej pilot burcoval u zachodku abi se šel rozloučit s rodnou hroudou Kafoněk zakoktal charašo jenom uzemnim zemnici kabel Ivanov spokojen že slyši kolegu bil rad že neleti sam.Když se ocitly na obježne draze vylezl Kafoněk z hajizlu. Remka malem ranila mrtvyce .Ruskej pilot na Remka vytahl pistoli abi prozradil proč do akce bez jeho v jedomy vzal nemanželskyho syna.Remek se stoho snažil vykroutit a řek že vetřelce vysadi na první zastauce. Kafoněk řek co blbneš vždyt sme lidi a ktomu češi vyhodime rusaka a řekneme že emigroval s planety země protože v konsomolu nechtěl platit přispjevky .Remek měl ke kapitanovy uctu a strach mu nedovolil se na něj ani špatně podivat. Kafonkovy nezbilo nic jinyho než to vzyt do vlastnich rukou v noci když rusak spal poletujici po cimře bez stavu bez tiže nainstaloval do jeho skafandru magič s nahravkou s imitatorem soudruha Stalina jak mu nařizuje aby za každou cenu spachal sebevraždu. Sotva se přbližili k měsici na sto kylometru rusak s nadšenim skočil šipku do skafandru kde zapnul připravenej magnetak nahle celej zbledl když uslišel Stalina. Stalin hovořil roskazovacim tonem na skafandr zapomen slikni se do trenek omotej se naši rudou vlajkou a dustojně reprezentuj naši zemy na měsici zatančiš kozačka dokud ti bude stačit dech uvědom si že tě sleduje cela slunečni soustava.Rus myslici že na něm stoji mir cele galexije šel splnit úkol kde mu v poslední chvili zachranil kousek života Remek když ho upozornil že k reprezentaci bi si mněl vzit čisty spodky.Rusak poněvač si na cestu vzal jen jedny s panykařil sundal podlikačky a lital po raketě s posranejma trenkama na rukou.Kafoněk se nabydl že mu pujči svi,rusak se zarazyl ale při myšlence ž v Kafonkovych trenclich bude tančit do posledniho dechu a po nalezu jeho ostatku jinyma vypravama třeba s Ameryky a na kostře trenky s vyšitym monogramem od kafonka tak to bi nepřežil tu hambu .Při přistani na měsici Kafoněk připomenul Ivanovy že ma jit bez skafandru šmatlat po měsici rusak rudej vzteky že je na něm vidět slabost se rozbrečel.Kafoněk abi ukazal že je charakter dal rusovy šanci nafouknul sovětuv prezervatyv kterej měl rusak připraven ve vistroji abi něco nechit od měsičnanu nebo od Remka .Rus s nafouknutym prezervatyvem se zasobou na dvacet mynut měsičniho času šel tančit rusky častušky.Remek vytahl českou vlajku a chtěl sni vystoupit abi ji zabodl do měsični nehostine krajiny.Kafoněk pochopil že sni chce dorazit soudruha kapitana kterej dotančil a začal blednout protože vdechl primerosku,Remek mu nasadil uměli dychani prezervatyv se vněm začal nafukovat a rus začal litat jako balon po měsici. Kafoněk když zaregistroval Rmkovu zradu sebral kliče od rakety a řek že ho nepusti dokud nechiti kolegu a sjednim kyslikovim přistrojem kterej si budou navzajem pujčovat, sehrajou mrazyka abi Kafunkovy připoměli vanoce. Rusak hral jak oživot při scence jak Marfuša louska ořechy Remkovy vypadl zub protože měsični horhina nebila s nejmněkčich. Remek se držel za hubu lital po měsici a řval jak šilenec že chce něco na z mirněni bolesti. Kafoněk řek že poslední dyazepam sežral rusak když mu ho nasipal do rani kavy ,abi mu mohl ukract z trenek kliče od spižirny .Kafoněk rozhodnul at mu zub vyleči rusky kolega ale at to vypada jak groteska od CharliCHaplina, že si připravy kameru. Remek s napuchlim ksyftem dělal přemety držel se za hubu a rusak ho honil s neviditelnyma kleštěma pak nahle Remek zakop Kafoněk s pantomymy pochopil že porazil slona kterej s vnoučaty pasl hada po ynfarktu kterej s dyetou nepozdřel ani tři myši anorektyčky tak byly Remek s rusem přesvěčivi mymove.Kafoněk po schlednuti děje byl nadšen a Remkovy udělil milost že se mohl ohřivat u pootevřenych dvyřek u rakety, dounitř neměl dostat se šanci protože vroubek se nedal odpustit. Kafoněk začal manypulovat s čiselnym zasobnikem na určeni navratu v přenašeni v čase zatím co Remek při hledani sklepniho okenka objevil vipust od hajizlu slikl se ze skafandru kyslikovou bombu předal kolegovi a začal se nasoukavat do odpadni roury v raketě když vylezl z hajizlu popadlo ho zděšeni když vyděl Kafonka jak nacvakal rok než kdy vznikl Řim nahle to zahřmělo s hromem přišel blesk a husta mlha s které vyběhl Remek sKafonkem jako louci co prohaněli vlčici co nesla v tlamě dva parchanty.Kafoněk řek tak to je pro mě rebus, Remek dodal a ten druhej bi se mohl jmenovat po mě Romus, až zabijeme tu krvelačnou bestyji.Kafoněk se prošacoval a chtěl po vlčici hodit nuž ve zmatku po ni hodil vyplatni pasku s fabryky a než se vlčice vysmala jeho vydělku strhnul ji vaz mezi vraty zajezdniho hostince kde se ubitovali na dluh než jim přijdou prachy na učet. Kafoněk ve stodole za hospodou stahl z vlčice kuži s které si ušil elegantni kožich ve stylu art deko chlapci Romus a Rebus neopustili Kafonka a stále mu byli vpatach Kafoněk je kojil s kozich mněchu a mladenci rostli jako dřivy vlese.Kafoněk s nezbednych parchantu vycepoval urostli a pracovity mladence který po dovršeni patnacti let vydědil , mladenci přešlapovali před rodnou vlči jamou čtrnact dni, když Kafon Remkem jako registrovany partneři prohnali adoptovany syni od doupjete .Chlapci pochopili že se musej postavit na vlastni nohy tak  společně postavili město Řim oni dva a dvacet milionu otroku .Když Remek s Kafonkem splnili úkol přenesli se spadki v čase, kde Kafoněk nacvakal další vyznamny letopočet ale tentokrad v době Cezara Kafoněk jako osobní garderobier Bruta a Remek jako poslední šmudla v Kafunkově pradelně. Když v pamatečni den donesl viprane roucho brutovo na s chuzku s Cezarem,Kafoněk řekl Brutovi nabrousim ti kudlu co kdybi chtěl Cezar zase oholit ptaka jako mynule,Brutus nasranej že mynule když mu holil přirozeni tak Cezar o tom kecal stakovou samozdřejnosti jako kdybi fackoval otroka na trhu. Brutus na Kafoně ještě žes mě to připomněl jestli mě zase bude chtit strapnit tak se mu podivam na střeva,za tři hodiny se ozvala pamatečni věta i ty Brute,odpoujed no jasně že ja Brut ale bez Kafonkove podpory bich se ktomu nikdy nerozhoupal.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru