Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejistota

14. 12. 2001
1
0
1074
Autor
mistr

Když měsíc bloudí nad krajem

Já přemítám tu sám

Zda mám v tvém srdci podnájem

Zda bydlím v něm teď sám.

 

Ta nejistota ničí mě

Já bojím se tě ptát

Zda už v něm někdo nocuje

Zda řek , že má tě rád.

 

Já vím, že měl jsem možností

Zeptat se tě dost

Však jednou z mojich vlastností

Je strašná nesmělost.


Robynson
16. 12. 2001
Dát tip
Je pravdou, že nevíra v sebe je jednou z příčin toho, že lidé necití vždy takové pocity, jaké by si cítit přály.Ale je také pravdou, že na to, abychom našli jistotu v sebe samé,mamé víc než dost času. Hezké verše :-)

čtyřicet
14. 12. 2001
Dát tip
pokud je pravda, kolik je ti let, pak ti už moc nadějí nedávám. tohle je hrůza. nechtěl bys radši zkusit něco jiného? nebo to aspoˇˇn nenazývej poezií. nic hlubšího už říct nedokážu.

mistr
14. 12. 2001
Dát tip
Toto dílo jsem psal před deseti lety. Dal jsem ho sem jen tak pro pořádek, ale pokud se Vás sejde víc se stejným názorem, tak ho zase smažu. Jinak by mě docela zajímal tvůj názor na další z mých děl, například na Sonátu S.

JTi
14. 12. 2001
Dát tip
Chtělo by to jen trochu upravit. Rýmy, melodii, někdy úplně jiný vyjádření. Jinak se mi to líbí. Mám na jazyku, že to slyším v rádiu dokolečka pořád ve všech jazycích. A to se to ještě prodává!

Diana
14. 12. 2001
Dát tip
Nic nemaž, pěkné je to, milé. Zní mi to jako písnička. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru