Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žíznivá

17. 04. 2011
0
34
2097
Autor
Iskan

Zajímá mne naprosto vše, co vás napadne.

 

Máš žízeň. Nemáš rád(a) rajčatový džus. Jdeš po cestě, kde  každých sto metrů stojí sklenice s rajčatovým džusem. Na konci té cesty na tebe čeká džbán tvého nejoblíbenějšího nápoje. Nevíš však, jak dlouhá je cesta, ani jestli ke konci vůbec dojdeš. Napiješ se džusu a zkazíš si chuť nebo to vydržíš a raději budeš žíznit?


34 názorů

Asi s křížkem po funuse, možná že už máš za ty roky jasno. Ale já to až tak jasné nemám. Obecně, když jdu za svým cílem, potěší mě dobytí zádržných bodů, ale cíl je jen jeden. Tedy každý rajčatový džus nechám stát. Počkám si na můj oblíbený nápoj. Nemám až tak velké cíle, obvykle si vytyčím dosažitelný cíl. I když není jednoduchý, je dosažitelný. Tedy obvykle piju svůj oblíbený nápoj dříve než se objeví rajčotové prokletí.

Pokud jde o pití jako takové. Jsem velbloud. Projdu pouští bez většího pocitu žízně. Kdo mě zná, uvidí mě pít vodu tak až po týdnu tropických veder ... tedy v práci, když jsme tam od rána do večera. Jinak vydržím až domů, na něco z ledničky. Tam je obvykle samý rajčatový džus. Tedy si musím dojít koupit, vychladit. Kdybych se plížil pouští a potkal basy s vychlazeným pitem, to bych vážně vydržel raději k další zastávce s obávaných paradajkovým džusem. ;o)


Elyon
25. 04. 2011
Dát tip
Premôžem sa a vypijem všetko, čo nebude kontaminované

Diana
25. 04. 2011
Dát tip
Budu pít rajčatový džus. A budu pít třeba i z louže, než padat žízní :-)

Lucina
23. 04. 2011
Dát tip
Osobně mi rajčatový džus vůbec není po chuti, párkrát jsem ho pila a vždycky mi z něj bylo na zvracení. Takže bych se snažila vydržet a až v nejakutnějším případě, kdy už bych byla tolik žíznivá, že bych už dejme tomu byla tak vyčerpaná a nemohla ani chodit, bych MOŽNÁ sáhla po rajčatovém džusu. Ikdyž si opravdu nejsem jistá, zda by mou žízeň dokázal uhasit...

Garth
20. 04. 2011
Dát tip
to je podobná otázka, jestli když máš žízeň a současně potřebuješ chcát, jestli se dřív vychčiješ nebo napiješ.. no napil bych se toho džusu a zkazil si chu%t :)

Rajčatový džus mám ráda... tak si představuji multivitamínový, takový ten exoticky čpící a hustý, že žízeň stejně moc nezahání a mně připadá dost nechutný... Ale pragmaticky: něco jsem ušla, míjím ty sklenice; a když nevím, jak je cesta dlouhá, nevím ani, jestli se ty sklenice budou objevovat i nadále... asi je budu pozorovat a ignorovat - když se totiž vydávám na cestu, vždy si s sebou beru vlastní láhev vody. Čím delší je cesta, tím menší doušky a v tím delších intervalech upíjím, abych nezůstala bez vody úplně a pořád u sebe trochu měla. - A s vidinou džbánu piva na konci cesty si ponechávám i trochu žízně.

Rajčatový džus mám ráda... tak si představuji multivitamínový, takový ten exoticky čpící a hustý, že žízeň stejně moc nezahání a mně připadá dost nechutný... Ale pragmaticky: něco jsem ušla, míjím ty sklenice; a když nevím, jak je cesta dlouhá, nevím ani, jestli se ty sklenice budou objevovat i nadále... asi je budu pozorovat a ignorovat - když se totiž vydávám na cestu, vždy si s sebou beru vlastní láhev vody. Čím delší je cesta, tím menší doušky a v tím delších intervalech upíjím, abych nezůstala bez vody úplně a pořád u sebe trochu měla. - A s vidinou džbánu piva na konci cesty si ponechávám i trochu žízně.

devian
20. 04. 2011
Dát tip
mřenec zpoza pochevnaté pytloviny krmí opičího jarouška svou tělní hříbkovitostí bidžurán bidžurán

Norsko 1
18. 04. 2011
Dát tip
vůl je výbornej. přesnej, jako rajčatovej džus během the road to nowhere

Jo tak ty jsi i Iskan, Márvine? Na to, žes "odešel", se tu začínáš povážlivě množit...

Já bych navrhoval spíš číslo jako vůl.

těša
18. 04. 2011
Dát tip
půjdu, na rajčatový džus nemám dostatečnou odvahu.

Petrusha
18. 04. 2011
Dát tip
prednedávnom tu ktosi riešil otázku odsúvania dôležitých vecí z hlavnej stránky pitomosťami ... ha ha ha zásadne nepijem nič, čo sa mi núka samé rajčinový džus u cesty je plný prachu a napadaných os a much a čohokoľvek, čo v lete po cestách, kade chodím, lieta to by nepil ani náš pes ...

heartrate
18. 04. 2011
Dát tip
zajímavý, zatím jsem jediná, která by se rozhodně napila, dodržování pitného režimu je důležité.. a ta diskuse není tak blbá, já to beru jako alegorii

a) Nechám Boha rajčatový džus proměnit ve víno... b) Sestrojím vozidlo pro rychlejší dopravu na konec cesty... c) Nikam nepůjdu, protože ta cesta nemá konec. I kdyby cesta měla konec, tak by se tam nedalo dojít. I kdyby se tam dalo dojít, tak by to za tu cestu nestálo... d) Uvědomil bych si, že cesta,cíl,džus jsou jen součástí mé mysli... e) Přestal bych s návykovými látkami... proč??

feferonka
17. 04. 2011
Dát tip
btw, na typy jako je papouch a moorgaan, bych na tvém místě nebral/a zřetel. :)

feferonka
17. 04. 2011
Dát tip
Vydržim. Ale za předpokladu, že dosáhnu cíle. Pokud je to nejisté, vezmu si sebou čutoru a krumpáč na studnu, neznám nikoho, kdo by nepil vodu. :P :)) Mimochodem - nikdo neví, jak dlouhá cesta ho čeká, to jen pro chytrolíny.

Iskan
17. 04. 2011
Dát tip
Psala jsem, že chci, abyste psali vše, co vás napadne, takže díky. Ale i tak..nechápu, co znamenají ty zmínky o číslech. A pro moorgaan, ano vím, jak daleko to mám do hospody k pivu, ale tady ani tak nejde o pití, i když to používám jako příklad a o životě vím ještě hovno, mám ho ještě celej před sebou nebo spíš toho ještě nemám moc za sebou.

papouch
17. 04. 2011
Dát tip
ČÍSLO JAKO KRÁVA

moorgaan
17. 04. 2011
Dát tip
vzdycky vim , jak je ta cesta dlouha.. chodim na dzban sveho nejoblibenejsiho napoje dost casto a rajcatoveho dzusu u cesty bych si snad ani nevsiml... - je videt, ze vis uplny hovno vo zivote!

Iskan
17. 04. 2011
Dát tip
Já jsem pořád na cestě za lahodným nápojem. Ale občas mám tak málo sil, že téměř lezu po čtyřech a pak se objeví nějaký ten rajčatový džus a já podlehnu a loknu si. Polknu, zkřiví se mi obličej nechutí, vstanu a jdu dál, ale čím víc džusu vypiju, tím větší mám žízeň.

Norsko 1
17. 04. 2011
Dát tip
co uděláš ty?

Fouraix
17. 04. 2011
Dát tip
v mém případě by byl na konci taky rajčatový džus, tak bych ani nikam nechodil

Iskan
17. 04. 2011
Dát tip
Ne, supermarket tam není :D Buď nápoj, co ti nechutná, je ho všude kolem plno, ale možná trošku zažene žízeň. Nebo žízeň s vidinou nejlahodnějšího a nejvíc osvěžujícího nápoje, kterého se ovšem možná nedočkáš.

To se asi neobejde bez numérka.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru