Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

This is my first beheading

21. 04. 2011
1
8
1043
Autor
Hekate

První pokus

I´m alone

full of darkness,

full of pain.

 

They found the secret doors in me

by opening my vein.

 

 

Now I know.

It´s not dirt.

It´s just theatre of the world.

 

 

There´s no need of fear or shouting

we all play our roles.

I am doubting.

Is there enough time to achieve all my goals?

 

 

They cannot hurt me - I am armed.

In my mind there´s a place

I can go

I can hide.

 

With all my secrets left behind

 

I ´m

sitting on the floor in a cell,

I am waiting for them to take me to hell.

 

 

I am ready now.

Set me free,

tell me how.

I´ll just pay the fee

to Charon, the ferryman.

He is not any more the bogy-man.

 

I´m only afraid of so-called humanity

which sends innocent people to eternity.

 

 

 

I´m satisfied.

 

Will you invite more guests to funeral of this night?

I´d like to say goodbye and tell them the purpose of life.


8 názorů

Morasten
23. 04. 2011
Dát tip
"Jsem sama plná temnoty plná bolesti" na tom neni nic klišovitýho ani v češtině, člověk se prostě někdy tak cejtí, nevim proč by to měl psát jinak.

Hekate
22. 04. 2011
Dát tip
Ano, aspoň, co vím:)

Whitesnake
22. 04. 2011
Dát tip
sword an´sorcery to je tvůj text?

Hekate
22. 04. 2011
Dát tip
Jo máš pravdu, češtinu mám moc ráda, protože je to bohatej jazyk, ale tím pádem je mnohem složitější s ní pracovat, já bych se asi do poezie nepustila, kdybych se k tomu nenutila okolnostmi, ale tohle-a angličtinu beru jako první krok k té české:) Mám asi tendence se vyhýbat tomu, co neumím (třeba v proze dialogům:) Ale doufám, že jednou přijde doba, kdy budu mít dost odvahy. Každopádně dík všem za návštěvu a kritiku:)

Absolútne súhlasím s predchodcami mojej kritiky...tak ako s Lady de Winter (zimnou dámou), tak NvA,GvM obaja mali pravdu. Tiež by som skôr uvítal česku verziu...čeština má toľko krásnych slov, resp. slovných spojení že nie je potreba ju nahrádzať angličtinou, resp. iným cudzím jazykom. Je iné ovládať ich a používať ich v čase keď je treba a je iné ich zneužívať. Dnešnej dobe a to nie len v čechách ale aj u nás na slovensku prevažná čásť "pseudoumelcov" používa cudzí jazyk, aby zakryla zvyčajne nedostatky v obsahovej časti. Tie tu síce aspoň z môjho subjektívneho pohľadu neboli, ale aj napriek tomu - jednoznačne som za českú verziu...

Hekate
21. 04. 2011
Dát tip
:))) hehehe, to je ten důvod proč česky psát nemůžu, i tohle je jen takovej školní pokus. Já vim, že je ten obsah primitivní, ale představ si k tomu tu českou formu:) To by teprv bylo beheading...

napiš to česky. věř mi, že to, že se to v angličtině zdá lehčí, lepší a hezčí, je jen proto, že v cizím jazyce tě ty klišé tolik netahají za uši. napsala bys v češtině "jsem sama, plná temnoty, plná bolesti"? (pokud ano, ignoruj tuhle kritiku)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru