Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mžik

30. 04. 2011
7
5
685
Autor
gasoufa

 

Právě v tuhle chvíli v jednom bytě jakéhosi města vejce na pánvi zasyčela a ona byla šťastná.První společná snídaně po sté společné noci.

Ve stejnou chvíli na nějáké ulici v jiném městě nastartoval muž auto o kterém v dětsví snil a cítil strašné prázdno.

Ve stejné vteřině se nějáká dívka neznámo kde rozhodla,že bude pěstovat jahody.

Budík zazvonil,ale prosím ještě pět minut!

Metro má zpoždění kvůli zkratu na lince A,ale ta stará paní s taškou na kolečkách ho stejně nestihne.

Přivoněla si k mýdlu a vzpoměla si na babičku.

Miluje se s ní a myslí na svou první lásku

Zabouchl si klíče zevnitř a zámečník má obsazeno.

Čte si Noru a chce se rozvést.Děti mu ale rozhodně nenechá.

Zapla fén a vyletěly pojistky.

Nemůže najít ponožky a nadává.

Právě v tuhle chvíli tramvaj zběsile zvoní,protože chodec před ní NEMÁ přednost.

V Londýně prší a dokonalé dívce se rozmazala řasenka.

Na Eiffelovce se válí kus masa z hamburgeru.

V Brně na nádraží sní mladík o tom,být na nádraží Pražském.

Na Pražském nádraží si mladá japonka kupuje Blesk a myslí na domov.

Všem a všude právě v tuhle chvíli bije srdce.

Někomu se za chvíli zastaví.

A někoho to bude mrzet,někdo bude šťastný a ostatním to bude úplně,ale úplně jedno.

I tomu , kdo si to prý všechno kdysi dávno vymyslel.


5 názorů

papouch
30. 04. 2011
Dát tip
já bych to zrušil celé mmch.. na nějáké ulici v jiném městě nastartoval muž auto o kterém v dětsví snil to musela být už dost rachotina, ne? .-)

.mi to připomnělo jeden francouzský film..není to špatné..) ..jen dělej mezery za tečkami a čárkami..)

...já bych je nerušil* z prostředku něco snad

Norsko 1
30. 04. 2011
Dát tip
poslední dva bych zrušil *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru