Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínka na JiKa

06. 05. 2011
16
28
2717
Autor
Jidáš

Bydlím převážně sám, a tak mi příprava tohoto díla zabrala roky. S využitím nejmodernějších inovací manuálních technologií však moje domácí laboratoř nakonec dosáhla kýženého výsledku. Věnuji JiKovi a všem jeho potomkům, zejména těm, co na svou roli teprve čekají :)

jidášovo ucho


Kdo tápe, může podniknout exkurz do historie. Otázka zůstává stejná: Kolik si myslíte, že se dá do jedné standardní rule od hajzlpapíru narvat jiných rulí (pouze silou jednoho člověka, žádné stroje a přístroje)?


28 názorů

Jidáš
23. 02. 2013
Dát tip

Hele, já přehled vůbec nemám, myslim že Písmák je mrtvej a nikdo mladší než my neexistuje :))

a jsem rád že žiješ! a ty kritiky jsou nějak hnusně formátovaný tyjo, co ten řádek dole? je to bída, je to bída...


JiKo
19. 02. 2013
Dát tip

prostě je to sranda i po letech :-)

pročetl sem si i tu svou diskusi a zjistil, že musíme počkat na novou a silnější generaci invenčních básníků co uměj vymýšlet nové věci, novou zábavu a ták...

A když tak filozofuju, ty máš jistě přehled...dějou se nějaké srazy?

Nemyslím nás staršinů, ale těch mladých .. nastupujících k veslu :-)


Chigwell
29. 08. 2011
Dát tip
Uf!To se nedá spočítat!Řekl bych že mnooooholi,ale když tvrdíte 16,tak ju :( *

Aviem
24. 05. 2011
Dát tip
moje neteř jednu dobu ruličky nervala do sebe, ale stavěla z nich podle zdi pyramidu.. celá rodina to respektovala a když někdo omylem do pyramidy drbnul a shodil ji, zase ji poctivě vystavěl znovu.. měli ji tam na záchodě poměrně dlouho.. několik let..

Tynic
15. 05. 2011
Dát tip

sarkulka
10. 05. 2011
Dát tip
tak to mne fakt pobavilo :))

v srdcích, JiKo, v srdcích..

řádek
10. 05. 2011
Dát tip
:-D

Děkuji. Ale musím se přiznat, že jsem to neuhodla. SPočítala jsem to.

damaxy
09. 05. 2011
Dát tip
pekne... mňa by ale zaujímalo, bože aká som zvedavá :))

JiKo
09. 05. 2011
Dát tip
Nečekal jsem, že po mně zůstane v myslích takováto stopa:)))

heartrate
08. 05. 2011
Dát tip
tak to gratuluju tvůrci i vítězce :)

Jidáš
08. 05. 2011
Dát tip
Pomerančová mi asi koukala přes rameno, fakt je jich šestnáct. A teď to půjdu prodat do galerie :)

.duke.
07. 05. 2011
Dát tip
dobrý!

heartrate
07. 05. 2011
Dát tip
deset

kolik je těchle? 16?

Dero
06. 05. 2011
Dát tip
Vypadá to dost profi. Kolik jich tam je? Tipl bych 15.

raja
06. 05. 2011
Dát tip
12

StvN
06. 05. 2011
Dát tip
Ja myslim, ze dve tri rolicky do sebe dat urcite pujdou.

Whitesnake
06. 05. 2011
Dát tip
Otázka týdne, problém století

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru