Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o hrách

10. 05. 2011
27
28
1218

 


své domečky z karet
stavíme na tekutých píscích
ženeme do výšky babylónských věží
zavíráme do nich
svá i cizí srdce
a trefujeme se 
kostkami náhod
 
pak se nestačíme divit
uskakovat a počítat ztráty
 
 
 

28 názorů

no tehdy byli všichni úplně jiní všichni než včil, víš? :o)

A.H.
19. 05. 2011
Dát tip
*

avox
12. 05. 2011
Dát tip
zisky se nepočítají nebo žádné nejsou? taky se mi chtělo napsat, že v dětství jsme hrávali spíše o fazole (takové veliké strakaté), než o hrách :-))

jejdavilda
12. 05. 2011
Dát tip
*

Štírka
11. 05. 2011
Dát tip
jo, takovej je život, dá se říct... a pak se dá taky jít stále dál a ničemu se nedivit... pokud se cestou něco naučíme...

koloušek
11. 05. 2011
Dát tip
T*

já měl kdysi jednu olympijskou: pojedeš do Číny klečet na hrách... sakra, dnes už podruhé sahám do archivu...asi mi vysychá to...inspirace :o)

jj, martinez má taky jednu o hrachu na stěnu nebo k přebrání.. a já vlastně tu taky už jednu starou - hry o hrách sou dost populární :o)

o hrách není nouze stačí se postavit ke zdi

naštěstí nejsou zařazeny na olympiádu, ptáčku :o)

to sou teda ale divné hry, koníku. :)

heartrate - dík za říkanku :o) regina rex - tak tak

heartrate
10. 05. 2011
Dát tip
napsala bych jen do poznámky k básničce o bláhových hrách: lepší je stavět vzdušný zámky - že spadnou, nemusíš mít strach :)

Honzyk
10. 05. 2011
Dát tip
vskutku neni zac, radi jsme odesli a zamirili jinam: JSME uz takovi.))

my nemusí být já a vy všichni, Honzyku, existují aj méně obsažná "my" - ale chápu tě, taky je mi to v někerých básničkách proti srsti dyž se cítím zahrnutá bezdůvodně :o) a děkuju všem za návštěvu :o)

Sebastiana
10. 05. 2011
Dát tip
*

Honzyk
10. 05. 2011
Dát tip
..stavime, zeneme, mozna jsem az moc cimprlich, ale nemam rad, kdyz(i takhle) kdokoli mluvi za me, sry:)

Santi€
10. 05. 2011
Dát tip
:-)

Hry sú rôzne. Osobne mám rád tú - na otecka a na mamičku. Ale v prípade, že nie je mamička aj karty sú dobré. :-)

renegátka
10. 05. 2011
Dát tip
tekuté písky jsou nejzrádnější*

Adamova Eva
10. 05. 2011
Dát tip
jo, nestačíme se divit :O) *

Muamarek
10. 05. 2011
Dát tip
Domečky jsou možná na tekutých píscích a věže nestabilní, hlavně když je jazyk jednotný, pak se nesesypou... Marek

gabi
10. 05. 2011
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru