Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V kavárně

13. 05. 2011
1
8
267
Autor
ttommikk

Míchám lžičkou pohledy lidí

co kolem prochází

a usrkávám café latté,

hudba se line výfuky projíždějících aut

a moderátor rádia zařazuje rychlostní stupně v komoře motoru.

„Tady? S sebou?“ ptá se hrdinka knihy, která přede mnou leží rozevřena na stránce 1191.

Pak jen prázdný hrnek a lžička jsou svědky šumění stránek.

„Takže zabalit?“ křičí moderátor klouzající koly po dlažebních kostkách silnice.

Ale já už musím.

„Ano“ odpovídá potichu řidič a v ulici ještě hučí hlasy návštěvníků.


8 názorů

Diana
14. 05. 2011
Dát tip
Mně se líbí obraz "Míchám lžičkou pohledy lidí, co kolem prochází". Jakási nálada z básně také vychází. Ale je to slabé.

Norsko 1
13. 05. 2011
Dát tip
souhlas s honzykem

Honzyk
13. 05. 2011
Dát tip
...jsem na pismaku po delsim case - a delsi cas tu/asi|/ nebudu : je to cim dal tim horsi...)))- vlastne ((((...von ale covek nevodola a mrkne se, zeo _ a d o u f a, ze si z toho amaterskyho, co nezna a rodi se prave z r o v n a v neci hlavince, kousicek pro sebe ukradne. Zatim, a litam tu tri dny, jsem nemel tu moznost...a je mi dost lito....

Honzyk
13. 05. 2011
Dát tip
...jak by rekla nase cestinarka : blabol opileho zbrojnose...chybi uvod,stat a zaver, cele znova.:D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru