Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zachytit okamžik

15. 05. 2011
3
16
624

chmýří ve větru

krásný

třpytivý

ve dnu lesk

jiskří

jako moře se zrcadlí

 

 

vánek si pohrává

s bohatou kšticí

dělá ji krásnou

jaký to zázrak

 

 

jako by tomu osud chtěl

nebo snad Bůh

nebo umělec

nebo všichni dohromady...

 

 

pár vln vlasů

svezlo se po šíji dolů

dokonalý pohyb

nedefinovatelný

 

 

padající opona

halí...

líbeznou roklinku

mezi ňadry

 

 

póza plná něhy

mluví ke mě

"zachyť mě..."

 

 

a pak to bylo pryč

listy mi to řekly

a vítr

 

 

nebylo malíře

nebylo krásných zrcadel

nebylo umu

 

 

to jen obyčejný kluk

stal se na chvíli básníkem

aby

zachytil ten okamžik

alespoň ve slovech


16 názorů

díky :)

Myotis
17. 05. 2011
Dát tip
.../*

díky za tip;) No, že to není originálně vyjádřeno, to mi připadlo už, když jsem to psal. Ale že za to dostanu takovej zdrb. To sem teda netušil.

Honzyk
15. 05. 2011
Dát tip
...cukrova vata, ke vsemu blbe namotana, sry:) diky, nemlsam:D

to těžko, vůbec ji neznám... byla to prostě nějaká hezká holka a pak mi prostě zmizela z dohledu.


to nebyl nápad, pop gýč, dobře, klidně jmenuj pop gýč předvčerejší den, protože ten den bylo opravdu tak krásně a opravdu sem viděl neskutečně nádhernou holku a kouzlo toho momentu bylo silné. Teď ti řeknu já, co je pop gýč: tři kvadrilióny variací na to, jak někdo s někým šoustal + jmenná přídavná jména s koncovkou -ý úplně na všechno. Příklad: "srdce rozbitý, hlavy bolavý, city zlomený, holubice bílý, a tak dál a tak dál. V tomhle případě nešlo o nápad, nýbrž o zachycení reálného okamžiku. Jestli to nazýváš popem a kýčem, pak prosím. Jo, byl to kýč. Ale zvláštní je, že když to člověk zažívá, ty nejvíc kýčovité chvíle v životě, tak to kýčem nenazve nikdo. Pokritci - viz moje úvaha.

no jo, nějak mi docházely slova a ani sem si toho teda nevšim. Díky.

heartrate
15. 05. 2011
Dát tip
je to takové uhlazené, při porovnání s Tvým minulým dílem překvapivě, a máš tam 3x přídavné jméno krásný - až moc krásy, něhy a líbeznosti.. ale není to špatný :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru