Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

oddaná žena

30. 05. 2011
1
20
1882
Autor
Josephina
můžeš mít oddanou ženu když jí dáš něhu

20 názorů

Josephina
10. 06. 2011
Dát tip
jasně, že to není černobílý, má to mnoho nuancí, protože někoho máš rád a někoho nemáš, třeba znám i pár lidí, ke kterým raději necítím nic, pro jistotu.

Josephina
08. 06. 2011
Dát tip
asi záleží, jestli - všeobecně - lidi máš nebo nemáš rád - můžeš je pozorovat buď s přirozeným respektem vůči druhým - a pak se do nich vcítíš, snažíš se je pochopit i ve chvílích slabosti -- a snažíš se reagovat citlivě --- nebo lidi rád nemáš, nebo daného člověka - a pak záleží na povaze - jestli tiše odejdeš nebo ho sejmeš ;-) (třeba i s radostí)

Josephina
07. 06. 2011
Dát tip
jen nedostatek pozorování? citlivost k druhému přece vyplývá z jeho pečlivého vnímání ---

Josephina
06. 06. 2011
Dát tip
já ji na piedestal nestavím, naopak, cílem je pro mě krajina bez piedestalů - partnerství, pochopení, což je obtížně realizovatelné, a mám dojem, že na vině je dost často malá citlivost - a často žen, "neumějí" partnerství - buď jsou submisivní nebo moc dominantní, ale i muži s tím mají problém.

Josephina
06. 06. 2011
Dát tip
:) - ty máš tu zkušenost, že ženy nemají ve vztahu dost sebeúcty? Že se nechovají jako "člověk"? Co to vlastně znamená?

Josephina
03. 06. 2011
Dát tip
jsi maximalista, kdo příliš očekává od druhých, bývá zklamán, nic neočekávat, vyhledávat, ale nechat to volně plynout, je lepší ..... ona si tě ta pravá uloví, jestli ovšem nebudeš vzhlížet k nějakému (většinou pomýlenému piedestalu se sebevědomou krasavicí)

Josephina
01. 06. 2011
Dát tip
je to v první řadě problém chemie, pak samozřejmě různosti intelektu.

kolik něhy znese? hm?

Josephina
31. 05. 2011
Dát tip
VŠEHO S MÍROU (a sem tam zazlobit)

Josephina
30. 05. 2011
Dát tip
když jí jí dáš nedostatek (samozřejmě je tím míněno i porozumění a něžná péče o její tělo i duši), pak chce, neuspokojená, plno píčovin ;)

Prosecký
30. 05. 2011
Dát tip
Ne vždy to stačí a ne vždy to stačí na delší dobu. Některé chtějí ještě spousu dalších věcí.

každá manželka je oddaná...nebo jen oddána? :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru