Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proklínám

11. 12. 2001
0
0
1159

Nedaří se mi žít, žít tak jak bych chtěl, Nedaří se mi žít, jako bych to neuměl.

Proklínám

 

Proklínám den kdy jsem se zrodil.

Proklínám, že otec můj za matkou chodil.

Proklínám, že spolu spali.

Proklínám, že život mi dali.


Čolito
25. 03. 2002
Dát tip
V životě najdeš spoustu věcí, proč proklínat.

duff
10. 01. 2002
Dát tip
NEPROKLÍNEJ škodíš sám sobě!

horák
09. 01. 2002
Dát tip
Když to tak sečtu s těmi kritikami, je to tu jako v terapeutické skupině v nějakém psychiatrickém zařízení. Co autor, je ještě živ a zdráv? Pokud ano, tak to nebylo tak hrozné. Zkusím poslat avízo...

Marigold
07. 01. 2002
Dát tip
No, to je takovej trošku přístup Jobovej přátel řekněme...

Buh nam zivot dava ale nepta se jestli o nej stojime, to mi prijde od nej jako dost tvrda hra ... nu snad ma opravdu neco cim to dokaze zduvodnit. Pro Mistra ... dik ... myslim, ze tenhle postreh se mi libi :-))

mistr
11. 12. 2001
Dát tip
Já taky, jinak bys totiž nemohl napsat to cos dnes napsal.

Masy
11. 12. 2001
Dát tip
Proklínám prach co vlít mi do očí proklínám šumy co s hlavou zatočí máš pravdu někdy to nasere.

Hatefull
11. 12. 2001
Dát tip
Je to na tobě, kdy s tím skoncuješ. Buď rád, že máš tu možnost. Kdo ví? Jestli mrtví proklínají, nebo svých činů litují ... - ale vše si dobře promysli, nikdy nevíš, zda-li to co činíš je správné ...

Wicana
11. 12. 2001
Dát tip
tohle jsem četla už, nebo se skřítkové mýlí ? jen ať zařídí, aby to o vánocích autor smazal :--)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru